וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורון: "מרצ לא תצטרף לממשלה"

ספי קרופסקי

19.3.2008 / 2:33

ח"כ חיים אורון יעמוד בראש מרצ לאחר שזכה ב-54% מקולות הבוחרים. לדבריו, "נהפוך את המפלגה לכוח משמעותי ומשפיע"

איריס דומאני

(צילום ועריכת וידאו: איריס דומאני)

לאחר ספירת כל הקולות בבחירות לראשות מפלגת מרצ עולה, כי חבר הכנסת חיים אורון (ג'ומס) זכה ב-54% מקולות הבוחרים. הרחק מאחור ניצבים ח"כ רן כהן עם 28% וח"כ זהבה גלאון עם 18%. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר אורון: "אני מודע שמה שקיבלתי הערב זו סמכות אבל גם הרבה מאוד אחריות, ואת האחריות הזו אני צריך לממש החל ממחר".

אורון יצא בקריאה לשני המועמדים האחרים לאחד כוחות למען הצלחת המפלגה. כשנשאל לגבי היעד של מרצ בבחירות הבאות, אמר: "היעד יהיה הרבה יותר משקיים כיום, דמותה של המדינה מחייבת מרצ חזקה. מרצ רלוונטית היום יותר מתמיד". אורון גם התייחס לדיווחים על הצטרפות אפשרית של מרצ לקואליציה, והודיע כי "אין לנו שום כוונות כאלו".

רן כהן וזהבה גלאון בירכו את אורון על ניצחונו בבחירות. ח"כ גלאון אמרה כי "החל ממחר בבוקר, צריך לחשוב איך להביא מצביעים למרצ". לדבריה, המסרים שרצתה להעביר אכן הועברו, והקמפיין שלה נחל הצלחה. "הבחירות התנהלו בצורה דמוקרטית וטובה", אמרה. ח"כ רן כהן הסתפק בתגובה לקונית ואמר כי "אני גאה על התמיכה בי, שהייתה מעל ומעבר למה שהתאפשר בנתונים הנוכחים". יו"ר מרצ היוצא יוסי ביילין בירך גם הוא את אורון, ואמר כי "מרצ קמה מחר בבוקר למנהיגות חדשה וזה כבוד גדול כשאתה עומד בראשה".

גם יו"ר מפלגת "העבודה", אהוד ברק, התקשר לאורון ובירך אותו על נצחונו. ברק ביקש מאורון לשקול שוב את הצטרפות מרצ לקואליציה ואמר כי "מרצ בממשלה תסייע רבות לקידום התהליך המדיני".

עדכון ראשון: 22:03

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully