וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצ: גלאון וכהן דורשים לפסול קלפיות

ספי קרופסקי

18.3.2008 / 18:50

המועמדים בבחירות לראשות המפלגה - אורון, כהן וגלאון הגיעו מוקדם יותר לקלפי המרכזית בתל אביב, והבטיחו למצביעים מרצ אחרת

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

שלושת המועמדים לראשות "מרצ", חברי הכנסת חיים (ג'ומס) אורון, רן כהן וזהבה גלאון, הגיעו הערב (שלישי) לקלפי הראשית בתל אביב כדי לדרבן את המצביעים הפוטנציאליים, וגם כדי להצביע בעצמם. השלושה, שהגיעו באותו הזמן, ניצלו את ההזדמנות להבטיח כי מערכת הבחירות הפנימית לראשות המפלגה "מתנהלת בצורה חלקה ונקייה", וכי ממחר הציבור יתחיל לחזות במרצ אחרת. מערכת הבחירות מתקיימת היום ב- 132 קלפיות במוקדים שונים ברחבי הארץ, בהם יוכלו להצביע 15 אלף חברי המפלגה לאחד משלושת המועמדים.

ואולם למרות ההצהרות על ניהולה של מערכת הבחירות, ח"כ גלאון פנתה במהלך יום ההצבעה לוועדת הבחירות המרכזית בדרישה לפסול שלוש קלפיות בדיר אל אסד. זאת, לאחר שמנעו מחברי ועדת הקלפי מטעמה לפקח על ההצבעה, ונקטו לטענת מטה גלאון, באלימות פיזית כלפי נציגיה. כמו כן במטהו של ח"כ כהן התלוננו על כך שהקלפי בפרדיס הועבר למקום אחר, וכי נמצאו במקום פתקיות הצבעה רבות כחמש דקות לאחר תחילת ההצבעה.

בוועדת הבחירות של מרצ מדווחים על אחוזי הצבעה גבוהים בהתמודדות לראשות המפלגה. כמו כן דווחו כי בקלפי בפרדס חנה נזרקו נפצים בסמוך למקום. מערכת הבחירות מתקיימת היום ב- 132 קלפיות במוקדים שונים ברחבי הארץ, בהם יוכלו להצביע 15 אלף חברי המפלגה לאחד משלושת המועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully