וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 פעילי ג'יהאד איסלמי נפצעו בתקיפה בעזה

יהושע בריינר

18.3.2008 / 18:16

מצה"ל נמסר כי תקיפת חיה"א כוונה נגד חוליית משגרי קסאמים. בין הפצועים - פעיל ג'יהאד שהיה מעורב בירי הקסאם שפגע באושר טוויטו

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

חיל האוויר בשיתוף השב"כ תקף הערב (שלישי) בבית להיה שבצפון הרצועה. מצה"ל נמסר כי התקיפה כוונה נגד שלושה פעילים של הג'יהאד האיסלמי, שהיו מעורבים בירי קסאמים לעבר ישראל. עדי ראייה פלסטינים מדווחים כי במקום יש ארבעה פצועים, מתוכם אחד באורח אנוש.

אחד מהפצועים הוא מוחמד זענין, שמוגדר על ידי מערכת הביטחון כפעיל בכיר במערך הקסאמים של הג'יהאד האיסלמי. במערכת הביטחון מייחסים לו את ירי רקטת הקסאם שפגעה בבני משפחת טוויטו בחודש שעבר. מהירי נפצע הילד אושר טוויטו והרופאים נאלצו לקטוע את רגלו. לפני שלושה ימים, נהרגו שלושה פעילי ג'יהאד איסלמי בתקיפת חיל האוויר בעזה. בין ההרוגים, היה פעיל נוסף בג'יהאד האיסלמי שהיה מעורב בירי הקסאם שפגע בבני משפחת טוויטו. פצוע נוסף בתקרית הוא נידאל שקורה, פעיל ג'יהאד, שהיה מעורב בירי רקטות אל ישראל.

קודם לכן, נפלו שתי רקטות קסאם בשטחים פתוחים במערב הנגב. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. במקביל, שלוש פצצות מרגמה נפלו בשטחי המועצה האזורית אשכול. גם במקרה זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בתוך כך, ראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון, האלוף (במילואים) עמוס גלעד, הגיע לקהיר כדי לדון על מנת לדון בפרטי הפסקת האש. הבוקר דיווח העיתון "א-שרק אל-אווסט", היוצא לאור בלונדון, כי ראש המודיעין המצרי עמר סלימאן דחה בפעם השלישית את ביקורו בישראל, שהיה אמור להתקיים השבוע. מקור מצרי בכיר מסר לעיתון כי מי שאחראית לכך היא ישראל, אשר מפרה את הפסקת האש שגובשה במהלך ביקורו האחרון של אלוף (מיל.) גלעד במצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully