וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 6 חודשי מאסר על מקרה אלימות קשה

נתיב נחמני

18.3.2008 / 13:19

טדסה מסגנאו תקף באכזריות יחד עם חבריו עובר אורח תמים. למרות דבריה הקשים של השופטת, יתכן שעונשו יומר לעבודות שירות

שישה חודשי מאסר בלבד, שייתכן שיומרו לעבודות שירות, נגזרו היום (שלשיי) בבית משפט השלום בתל אביב על טדסה מסגנאו, צעיר בן 18, שתקף באכזריות יחד עם חבריו אדם תמים ברחוב. התקיפה ארעה בצומת הרחובות המסגר ויצחק שדה בתל אביב, אזור שמוגדר במשטרה כמועד לפורענות. בשעות הלילה המאוחרות האזור מתמלא במאות צעירים שמבלים במועדונים הסמוכים.

ביום האירוע, בשעות הלילה המאוחרות, עבר המתלונן בצומת. אז, הפתיע אותו אחד הנאשמים, שהיה קטין בעת ביצוע העבירה, וניפץ בקבוק בירה על ראשו. מסגנאו וצעיר נוסף הצטרפו לתקיפה והחלו להכות באגרופים ובבעיטות את המתלונן שנפל ארצה, תוך שהם ממשיכים להכותו. בשלב מסוים הצליח הקורבן להימלט, אך הם רדפו אחריו, תפסו אותו, והיכו אותו שוב. כשהוא חבול ושוכב על המדרכה, שלף הקטין שהחל את הקטטה חפץ חד ודקר אותו. לבסוף הצליח המתלונן להימלט בשנית מידי תוקפיו.

למסגנאו, שהיה תחת השפעת אלכוהול בזמן התקיפה, יש עבר של אלימות, למרות גילו הצעיר. מתסקיר שירות המבחן עולה, כי בנוסף לבעיית האלימות, יש לו נטייה להתמכרות לסמים ולאלכוהול. "הנאשם הינו בעל קווים תקפניים באישיותו ובסיטואציות מסויימות עלול לאבד שליטה עצמית ולנהוג באלימות", נכתב בתסקיר.

"מדובר באירוע חמור במיוחד והעונש שיוטל חייב לבטא מסר הרתעתי והבעת סלידה ממעשי בריונות שכאלה שלמרבה הצער אינם נדירים בימינו", אמרה שופטת השלום רחל גרינברג בגזר דינו. "לא שוכנעתי כי חל בנאשם שינוי ממשי המאיין את הסכנה מהישנות מעשי האלימות מצידו".

אולם למרות התקיפה החמורה, עברו וסלידת השופטת ממעשיו נגזר על מסגנאו עונש של שישה חודשי מאסר, שיתכן שבהתאם לחוות דעת הממונה על עבודות השירות, יומרו בעבודות שירות בלבד. גזר הדין ניתן לאחר תיקון כתב האישום בעקבות עסקת טיעון שעשה הנאשם. על חברו הקטין נגזרה שנת מאסר בפועל בבית המשפט לנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully