וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב הסעודית: תחרות יופי לנאקות בלבד

טלי גולדשטין

18.3.2008 / 11:56

תחרויות יופי לנשים אסורות במדינה, אך מגדלי הגמלים נהנים לערוך תחרויות יופי לנאקות המובחרות. הדרישות: עיניים גדולות וצוואר ארוך

בערב הסעודית מהללים גמלים לא רק על התועלת שבהם, אלא גם על יופיים. במדינה בה חוקי האיסלם והמסורת השבטית אוסרת על קיום תחרויות יופי לנשים, אין מנע מלערוך תחרויות יופי לנאקות. כך לפי דיווח העיתון הבריטי "טלגרף". "זה בדיוק כפי ששופטים בחורה יפה", אמר פאוזן אל-מדר, מגדל גמלים. "אתה מחפש נאקה בעלת עיניים יפות, ריסים ארוכים וצוואר ארוך".

בעוד גילויי חיבה בפומבי בין גברים לנשים מפוקחים על ידי הוועד לעידוד המוסר, בשווקי הגמלים, המגדלים הגאים אינם מתביישים להפגין את חיבתם לחיות. "גמלים הם כמו בני אדם", אמר המגדל חאזה אל- שאמרי. "הם אוהבים ושנאים כמו בני אדם. יש לגדלם בעדינות רבה...כשאתה לומד להכיר את הגמלים, אתה מפתח כלפיהם אהבה. הגמלים שלי הם כמו ילדי".

הזוכה האחרונה בתחרות היופי, נאקה בשם משופן, נפטרה בינואר. ארבע מצאצאיה נחשבות למועמדות מובילות בתחרות הנוכחית. לדברי המארגנים, תחרות היופי של הנאקות מעוררת עניין רב בדומה לעניין שמעוררת כל תחרות יופי אחרת של נשים. "בלבנון, יש מיס לבנון. לנו יש מיס נאקה", אמר אחד מהמארגנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully