וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושל ניו יורק הטרי: "ניהלתי רומן"

טלי גולדשטין

18.3.2008 / 10:44

דיוויד פטרסון, מושל ניו יורק החדש שהושבע רק אתמול, לא המתין עד שהתקשורת תחשוף את הכביסה המלוכלכת והודה כי הוא ואשתו בגדו זה בזו

מושל ניו יורק הטרי דיוויד פטרסון הקדים את המאוחר, והודה כי גם הוא, כמו קודמו אליוט ספיצר, ניהל רומן מחוץ לנישואין. בראיון משותף, הודו פטרסון בן ה-53 ואשתו מישל בת ה-46, כי שניהם ניהלו רומנים עם אנשים אחרים לפני מספר שנים במהלך תקופה קשה בנישואיהם.

פטרסון הודה כי ניהל מערכת יחסים מחוץ לנישואין מ-1999 ועד 2001. במסגרת הרומן, בילו לעיתים השניים במלון "דייס אין" שבשכונת האפר ווסט סייד במנהטן. "למשך זמן מה, נראה היה כי נישואיי עלו על שרטון", אמר פטרסון. "אך הלכנו לייעוץ זוגי והחלטנו לעבוד על מערכת היחסים שלנו. מישל מודעת לכל מה שקרה", הוסיף.

שעות ספורות לאחר השבעתו כמושל מדינת ניו יורק אתמול (שני), אישרה מישל פטרסון את דברי בעלה. "בדומה למרבית הנישואין, לפעמים עוברים תקופות קשות. מה שחשוב הוא כי להראות לילדים שאתם עובדים על זה", אמרה.

עם זאת, פטרסון הכחיש בתוקף את השמועות כי יש לו ילד מחוץ לנישואין. "אתם לא חושבים כי הוא היה מטפל בילד אם היה כזה?", אמרה מישל בתגובה. עוד הכחיש פטרסון את הטענות כי השתמש בכספי המדינה על מנת לממן את הרומן שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully