וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל מתכוונת לחסל את הניה או א-זהאר"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

18.3.2008 / 9:41

מקור בחמאס מגלה לעיתון לבנוני כי הגיע אליהם מידע, לפיו ישראל מתכוונת לחסל בכיר בזרוע הצבאית או הפוליטית לפני כל רגיעה

"ישראל מתכננת לחסל אישיות בכירה בחמאס ברצועת עזה לפני כל הסכם להפסקת אש". כך אומר מקור בכיר בחמאס לעיתון הלבנוני "אל-אחבאר". לדברי המקור, "לידי חמאס הגיע מידע ביטחוני רציני מגורם מהימן, לפיו ישראל מתמקדת כרגע בארבעה מנהיגים בכירים ביותר בזרועות הצבאית והפוליטית: ראש ממשלת חמאס איסמעיל הניה, בכיר הארגון ושר החוץ לשעבר, מחמוד א-זהאר, מפקד הזרוע הצבאית מוחמד דף, או סגנו אחמד ג'עברי".

המקור הוסיף כי ישראל דוחה את תגובתה להסכם הפסקת האש, שקיבל את הסכמתם של חמאס והג'יהאד האיסלמי, "עד שתצליח לחסל את הבכיר ולהראות לציבור הישראלי שהיא נמצאת בעמדת כוח. זאת לאחר הביקורת הנוקבת שזכתה לה בעקבות כישלון מבצע 'חורף חם' בג'בליה". לדברי המקור, בחמאס לוקחים ברצינות רבה את המידע המצוי בנושא זה.

"לאחר שישראל נכשלה במשא ומתן לגיבוש הפסקת אש מעמדה של כוח, היא מנסה לעשות כן באמצעות 'חיסולים איכותיים'", מסביר המקור. "בכך היא חושבת שתוכל לדחוף את חמאס שיתחנן להפסקת אש בכל מחיר".

המקור סיפר עוד כי בחמאס ביקשו ממנהיגי הזרועות הצבאיות והפוליטית בארגון להגביר את הערנות ואת אמצעי הזהירות בתקופה הקרובה, "עד שיודיעו באופן רשמי על הפסקת אש כוללת והדדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully