וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצומת ח"כים לפרס: שחרר את עומרי שרון

פנחס וולף

17.3.2008 / 20:37

כ-30 ח"כים, בהם שרים, כתבו לנשיא, כי "מצבו של אביו מחייב הקלה בעונש". הפורום המשפטי: "זו רמיסה של השוויון בפני החוק"

כ-30 חברי כנסת, בהם גם שרי ממשלה, הגישו הערב (שני) לנשיא המדינה שמעון פרס עצומה, אותה יזם ח"כ מגלי והבה, בה הם מבקשים "לשקול בחיוב" להעניק חנינה לעומרי שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר, על מנת לאפשר לו לפקוד את מיטת אביו.

"איננו מקלים ראש בחומרת מעשיו, בגינם הורשע ונגזרו עליו שבעה חודשי מאסר בפועל", כתבו חברי הכנסת. "אך אנו סבורים כי העובדה שאיש לא הועמד לדין קודם לכן בגין אותה עבירה, וכן מצבו הרפואי של אריאל שרון, מחייבים במקרה זה הקלה בעונשו, שתאפשר לו להמשיך ולפקוד את מיטת חוליו של אביו". הח"כים הוסיפו, כי הם "בטוחים כי הימצאותו של מר עומרי שרון מחוץ לכותלי בית הסוהר לא תיפגע באינטרס הציבורי".

הפורום המשפטי למען ארץ ישראל מיהר להגיב על פרסום העצומה, ואף איים לעתור לבג"ץ אם ישוחרר שרון. "30 הח"כים שקראו לחנינה רמסו את כבוד הכנסת ואת השויון בפני החוק", נכתב בהודעת הפורום. "מי שהולכים עם חמאה על ראשם יצאו לשמש לבקש חנינה".

"אין מה לצפות מכנסת שאישרה לעבריין מין מורשע להיות המשנה לראש הממשלה", אמר מנכ"ל הפורום נחי אייל. "אם נשיא המדינה יחון את עמרי שרון שסייע בבחירתו, יריחו את הסרחון מבית הנשיא ועד מעשיהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully