וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: מתפקדי מרצ יחפשו מנהיג חדש

ספי קרופסקי

18.3.2008 / 8:12

15 אלף מתפקדי המפלגה יתלבטו בין רן כהן, זהבה גלאון וחיים אורון. מטה רן כהן: "נערכים לאפשרות סבירה של סיבוב שני"

מערכת וואלה!

(עריכת וידאו: יאיר דניאל)

במרצ נערכים לקראת ההתמודדות לראשות המפלגה שתיערך היום. שלושת המועמדים, חברי הכנסת זהבה גלאון, רן כהן וחיים (ג'ומס) אורון, עושים את ההכנות האחרונות לקראת ההצבעה, שתיערך ב- 132 קלפיות במוקדים שונים ברחבי הארץ, בהם יוכלו להצביע 15 אלף חברי המפלגה לאחד משלושת המועמדים החל מהשעה 16:30 אחר הצהריים. הבחירות יתקיימו על רקע הודעתו הדרמתית של יו"ר מרצ המכהן, ח"כ יוסי ביילין, כי הוא פורש מהמירוץ ומעביר את תמיכתו לח"כ אורון.

לפי ההערכות המוקדמות, ח"כ אורון, הזוכה לתמיכת מגזר הקיבוצים בתנועה, צפוי לזכות בבחירות. אולם, במטהו של כהן אמרו אתמול, כי הם "נערכים לאפשרות סבירה של סיבוב שני". כדי לנצח את הבחירות בסיבוב הראשון יידרש המועמד המוביל לזכות ב-50% מקולות הבוחרים.

במהלך ימי הקמפיין התארחו אצלנו בוואלה! Live שלושת המועמדים לראשות המפלגה. גלאון אמרה לגולשי וואלה! כי היא מעונינת להציג למצביעים הפוטנציאליים "מרצ מעניינת, מרדנית ונושכת", במידה ותבחר. לדבריה, "צריך להנהיג את מרצ בחזרה לימי הזוהר שלה, ולבדל אותה מהעדר של שאר המפלגות".

אורון מצידו הבטיח למצביעים הפוטנציאליים "מרצ אחרת", במידה ויבחר. לדבריו, "אין היום אנשים שנמצאים בכיס של איזו מפלגה מגוש המרכז-שמאל. הציבור הזה מחפש כתובת, ואליו אני רוצה לפנות". לפי אורון, יש "לשחרר אותם מהתחושה שהם מצביעים למפלגה קטנה וחסרת השפעה". ואילו כהן סובר שמרצ "זקוקה לשינוי משמעותי". לדבריו, "חייבים לחולל במרצ שינוי משמעותי", לשיטתו הוא המועמד המתאים לבצע שינוי זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully