וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול מקרטני משלם

שי אילן

17.3.2008 / 16:23

אחרי חודשים ארוכים הסתיים משפט הגירושין של מקרטני והת'ר מילס. למרות 24.3 מיליון הליש"ט שתקבל, הגרושה עותרת נגד פרסום תמליל המשפט

(וידאו: רויטרס עריכת וידאו: יאיר דניאל)

משפט הגירושים של הזוג הנוצץ לשעבר, הת'ר מילס וסר פול מקרטני הגיע היום (שני) לסיומו אחרי מאבק מר. עקב אי יכולתם של בני הזוג להגיע להסכמה על הסכום שישלם מקרטני למילס, קבע היום שופט שמקרטני יעביר למילס סכום של 24.3 מיליון לירות שטרלינג. הונו של מקרטני נאמד ב-825 מיליון ליש"ט.

מקרטני יוצג על ידי צוות עורכי דין נחשבים, בעוד שמילס החליטה בשלב מסוים לפטר את עורכי דינה ולייצג את עצמה. עורכי דינה דרשו ממנה, לדבריה, 600 אלף ליש"ט, סכום שלא הייתה מוכנה לשלם. זאת הייתה אחת הסיבות לכך שהתהליך המשפטי התארך כל כך. השופט החליט לפרסם את תמליל המשפט למורת רוחה של מילס, שמתכוונת לעתור נגד הפרסום. מילס טוענת שהתמליל כולל פרטים שהיא אינה רוצה שיגיעו לידיעת הציבור.

פול הציע הרבה פחות

מקרטני בן ה-65 נשא לאישה את הת'ר מילס, דוגמנית לשעבר, בשנת 2002. לשניים נולדה בת, ביאטריס, אולם נישואיהם עלו על שרטון והם התגרשו כעבור ארבע שנים. סר פול, יקיר הממלכה והחיפושית לשעבר וגרושתו החליטו על משמורת משותפת על הילדה.

רבים צפו שהסכם הממון עתיד להיות הגדול ביותר בהיסטוריה של בריטניה. אחרים סברו שפסיקת השופט תהיה יותר צנועה, משום שהנישואים נמשכו זמן קצר ומקרטני עשה את רוב הונו לפני שפגש את מילס. בסופו של דבר אמרה מילס שהיא שבעת רצון מההסכם, ומהעובדה שהיא ייצגה את עצמה. היא אמרה ש: "היה ברור שהסכום יהיה בין 20 ל-30 מיליון ליש"ט. הצד של פול הציע הרבה פחות". מילס דרשה מלכתחילה 125 מיליון ליש"ט ואילו מקרטני הציע 15 מיליון ליש"ט בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully