וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי שדרות התעמתו עם ח"כים בכנסת

פנחס וולף

17.3.2008 / 11:38

במהלך דיון בהצעת חוק לפיצוי עסקים קטנים בעת מלחמה, הטיחה תושבת שדרות בח"כ אפללו: "אתה מוכר אותנו, המדינה הזו חולה"

חילופי דברים סוערים נרשמו היום (שני) בין תושבי שדרות לחברי כנסת בדיון בוועדת הכנסת. במהלך הדיון תקף דובר עיריית שדרות עו"ד יוסף פנחס כהן את יו"ר ועדת הכספים, סטס מיסז'ניקוב, וקרא לעברו: "הולכת אותנו שולל, אתה קובר את אנשי שדרות".

במהלך הדיון דרש יו"ר הקואליציה ח"כ אלי אפללו מאחת מנציגות שדרות שלא לדבר. "אין לכם זכות דיבור", אמר לה, והיא צעקה בתגובה לכיוונו: "אתה מוכר אותי ואומר לי לא לדבר? המדינה הזו חולה, כולם צריכים להצביע בעד שדרות".

הוועדה דנה בהצעת החוק של ח"כ סילבן שלום (ליכוד) לפיצוי עסקים קטנים ובינוניים בעת מלחמה, שאמורה לסייע באופן מיידי לתושבי שדרות. המשתתפים דנו בשאלה לאיזו ועדה להעביר את הדיון, לוועדת הכספים או לוועדת הכלכלה. תושבי שדרות ביקשו שיועבר לכלכלה, כי "אין להם אמון" במיסז'ניקוב.

התושבים זועמים על מיסז'ניקוב לאחר שבשבוע שעבר נדחה הדיון בוועדת הכספים על מסלולי הפיצויים לבעלי העסקים בשדרות ויישובי עוטף עזה. תושבי שדרות שהגיעו לדיון מחו על הדחייה ועל קבלת הצעת הפשרה של ח"כ יעקב ליצמן בנושא על ידי "הכנופייה שיושבת בוועדת הכספים".

בסוף הדיון התקבלה הצעת הפשרה של ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל), לפיה תידון הצעת החוק בוועדה משותפת בראשות מסז'ניקוב, שתמנה ארבה חברים מוועדת הכלכלה וארבעה חברים מוועדת הכספים בראשות מסז'ניקוב. תושבי שדרות קיבלו גם הם את ההצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully