וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: 9 חמושים נהרגו בתקיפה אמריקאית

16.3.2008 / 23:22

כלי טיס ירה טילים לעבר בית שבו שהו פעילי טליבן. ארה"ב ופקיסטן לא אישרו רשמית את הדיווח. הכפריים מונים 18 הרוגים

לפחות תשעה חמושים נהרגו ותשעה נוספים נפצעו כשכלי טיס אמריקאי ירה היום (ראשון) טילים על בית בחבל ארץ בפקיסטן שידוע כמקלטם של פעילי אל-קאעידה וטליבן. כך דיווח מקור מודיעיני אמריקאי. הן ארצות הברית והן פקיסטן לא אישרו באופן רשמי כי פעלו באזור וביצעו את התקיפה.

דובר בפיקוד האמריקאי המרכזי אמר כי הטילים לא נורו מכלי טיס צבאי. קיימת האפשרות שהטילים נורו ממטוס ללא טייס מסוג שהשתמש בו ה CIA בפקיסטן.

המקור המודיעיני אמר עוד, כי ארבעה טילים נורו לעבר הבית בכפר ליד העיר ונה באזור דרום וזיריסטן ליד הגבול עם אפגניסטן. לדבריו, "היה זה ככל הנראה מטוס אמריקאי שירה טילים מונחים אל הבית". שלושה אזרחים זרים, ביניהם ערבי ושני טורקים, נמצאים בין ההרוגים. תושבי הכפר דיווחו כי 18 בני אדם נהרגו באירוע.

בכיר בממשלת המחוז אמר כי הבית שימש כמקום מסתור לחמושים וכי "למעט הגדר, הבית לא נהרס". ההתקפה נערכה יום לאחר שאישה טורקייה נהרגה וחמישה אמריקאים נפצעו בפיגוע בסעדה בבירת פקיסטן, איסלמבד. דובר מטעם אנשי הטליבן בפקיסטן נטל אחריות על הפיגוע. היה זה האירוע האחרון בסדרה של התקפות שהחלה ביולי לאחר שחיילים פשטו על מסגד של קיצונים בבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully