וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות תבנה מחדש את ביתו של המחבל שחוסל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

16.3.2008 / 22:35

מוחמד שחאדה, מנהיג הג'יהאד האיסלמי בבית לחם, חוסל בשבוע שעבר בעיר. גם חיזבאללה הבטיח לבנות את הבית ההרוס

הרשות הפלסטינית הודיעה כי בכוונתה לבנות מחדש את ביתו של מוחמד שחאדה, מנהיג הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי בבית לחם, שחוסל בעיר ביום רביעי שעבר ביחד עם שלושה חמושים נוספים.

שר השיכון והעבודות הציבוריות, כמאל חסונה, ביקר במהלך סוף השבוע בסוכת האבלים של ההרוגים בבית לחם והודיע לבני משפחתו של שחאדה כי הורה לצוותים של המשרד לבנות מחדש את ביתו של שחאדה שנהרס על ידי ישראל בחודש שעבר.

בתוך כך, ראש ממשלת חמאס בעזה איסמעיל הניה התקשר ביום שישי למשפחות ארבעת הפעילים שחוסלו בבית לחם והבטיח להם כי ממשלתו תבנה למשפחתו של שחאדה את ביתו מחדש.

עוד דווח, כי ביום שישי בערב יצרו קשר מלשכתו של מזכ"ל חיזבאללה חסן עם משפחתו של שחאדה והביעו ניחומים בפניה. לפי הדיווח, מלשכת נסראללה הבטיחו לבנות מחדש את הבית ההרוס ולדאוג למשפחות הפעילים שחוסלו.

כזכור, כוח מסתערבים שנסע במכונית אזרחית פתח באש לעבר קבוצת המבוקשים בעיר והרג ארבעה מבוקשים פעילי הג'יהאד האיסלמי. יו"ר הרשות אבו מאזן גינה את החיסול וכינה אותו "פעולה נפשעת". צה"ל טען כי כוחות הביטחון מנסים כבר שמונה שנים לתפוס את המבוקשים שנהרגו. "זוהי חוליה שהיתה אחראית לפיגועי התאבדות בירושלים בין השנים 2002-2000, בהם נהרגו עשרות אנשים. יש להם הרבה דם על הידיים", אמר גורם ביטחוני בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully