וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע באונס בת חברתו מאז שהיתה בת 12

קובי מנדל

16.3.2008 / 16:47

ביהמ"ש הרשיע את החבר שנהג לאנוס את בת חברתו במשך 6 שנים. כמו כן, הוא הורשע במעשים מגונים בבת אחרת ובתקיפת אחיהן

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע היום (ראשון) תושב אזור חדרה בעברות של אונס בת חברתו לחיים, מעשה מגונה בבת אחרת שלה ובתקיפת שני אחיהן. על פי ההרשעה, בשנת 1994 החל החבר של האם לגור בביתן של המתלוננות בחדרה באופן קבוע, כאשר בדרך כלל היה מגיע בבוקר ועוזב אחר הצהרים כדי לשוב למשפחתו.

במשפט עלה, כי החבר נהג לאנוס את הבת מאז שהיתה בת 12 ועד מלאת לה 18. כמו כן, הוא הורשע במעשים מגונים בקטינה בת משפחה, שהחלו בסמוך ליום הולדתה ה- 15. עוד הואשם והורשע בעבירות תקיפת קטין.

מכתב האישום עלה, כי הנאשם היה אוסר על המתלוננות ואחיהן לצאת מהבית שלא לצרכי לימודים, או להפגש עם חברים וחברות. אם היו המתלוננות יוצאות מהבית בערב, והנאשם היה שומע על כך למחרת, הוא היה מכה אותן – לעיתים היה סוטר להם בידיו ולעיתים היה מצליף בהם בחגורת מכנסיו. עוד עלה, כי במספר רב של הזדמנויות, בעוזבו אחר הצהריים, היה הנאשם נועל את הבית מבחוץ בלי להשאיר מפתח והיה פותח רק למחרת בבוקר כדי למנוע מהמתלוננות ואחיהן לצאת מהבית ללא רשותו. הנאשם כפר במיוחס לו.

בהכרעת הדין, ציין השופט מנחם רניאל קבע, כי עדות הנאשם כולה היתה בלתי אמינה, והסתירות בלתי מיושבות. בניגוד למתלוננות, הנאשם אינו יכול לטעון שהוא היה במצב נפשי קשה לאחר מעשים מיניים שנעשו בו וכך להסביר אי דיוקים וסתירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully