וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבי שומרון לאילון: "אינך רצוי ביישובנו"

פנחס וולף

16.3.2008 / 10:48

מזכירות ההתנחלות זועמת על כוונת השר להגיע למקום ולדון עם התושבים על חוק פינוי-פיצוי. "התושבים יעשו הכל כדי למנוע את הרס היישוב"

השר עמי אילון מתכוון להגיע היום (ראשון) לביקור בהתנחלות שבי שומרון על מנת לדון עם תושבים בהצעת חוק פינוי-פיצוי, שהוא אחד מיוזמיו. מזכירות ההתנחלות זועמת על הביקור המתוכנן ושלחה לשר מכתב בו היא מבקשת לבטל את "ביקורו הפרובוקטיבי". "אם אתה מתכוון לבוא ולהשתמש בנו כרקע להעלאת ספינים הזויים אינך רצוי ביישובנו", כתבה המזכירות לשר. "תושבי היישוב יעשו את כל שבידם כדי שלא לאפשר את ביצוע היוזמה להריסת היישוב. מנע מלחמות אחים מיותרות ביישוב בטל ביקורך".

במכתב שנשלח בהעתקים גם ליו"ר הכנסת דליה איציק, שר הביטחון אהוד ברק, וחברי הכנסת מהאיחוד הלאומי-מפד"ל, נכתב עוד, כי "נשמח לארח אותך וכל אזרח אחר על מנת לדון בהמשך הבנייה והפיתוח בשומרון ועל ביטול גזירות הבנייה הגזעניות שהוטלו עלינו על ידי הממשלה בה אתה חבר".

השר אילון סירב להגיב למכתב, אך מקורביו אמרו כי הביקור יתקיים כמתוכנן.

אילון החליט לקיים את הביקור בהתנחלות, לאחר שלפני כחודש הגיעו כ- 15 מתנחלים מיהודה ושומרון לכנסת להביע הזדהות עם הצעת חוק "פינוי-פיצוי". על פי הצעת החוק יתאפשר לתושבי 74 התנחלויות שמוגדרות "מבודדות" למכור את ביתם למדינה, בתמורה לפינויים מהיישוב ואטימת הבית. מי שינסה לפרוץ את הבית האטום, דינו יהיה חמש שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully