וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערוץ 10 סילף עובדות באופן מגמתי"

ספי קרופסקי

16.3.2008 / 9:23

יו"ר הליכוד מימש את איומו ותבע את הערוץ בעקבות כתבה בה נטען כי הוציא סכומים גבוהים במהלך נסיעותיו. "מדובר ברדיפה פוליטית"

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו מימש את איומיו והגיש היום (ראשון) כתב תביעה נגד ערוץ 10 לבית משפט השלום בתל אביב, בעקבות כתבה שפורסמה ביום שישי האחרון, בה נטען כי נתניהו הוציא סכום של עשרות אלפי שקלים במהלך נסיעותיו לחו"ל. נתניהו עצמו אמר אמש כי מדובר ב"רדיפה פוליטית, ונסיון למנוע מהליכוד וממני להגיע להנהגת המדינה כפי שרוצה רוב העם, באמצעות פגיעה בי וברעייתי". נתניהו תובע מהערוץ סכום של 2 מיליון שקל.

הכתבה עליה יצא קצפו של נתניהו, התמקדה בביקורו בלונדון במהלך מלחמת לבנון השניה. לפי הפרסום, נסע נתניהו ללונדון למסע הסברה מטעם המדינה. הזוג נתניהו, כך לפי הכתבה, שהה במלון היוקרה "הקונהוט" במשך שישה ימים וחצי, והשאיר אחריו חשבון של 131 אלף שקלים, "השווה להוצאה של משפחה ישראלית ממוצעת בשנה שלמה", כך לפי הכתבה.

בכתב התביעה שהוגש היום, באמצעות בא כוחו של נתניהו – עו"ד יעקב וינרוט, נכתב כי יו"ר הליכוד לא ניהל "מסע תענוגות" בנסיעתו ללונדון, אלא "מערכת הסברה אינטנסיבית ומקיפה נגד התעמולה הערבית". עוד נכתב כי בניגוד לכתבה, נתניהו "שילם את הוצאותיו הפרטיות" בביקורים בהם התמקדה הכתבה. כמו כן, מכחיש נתניהו את הטענות כי גורם עלום שם מימן את שהותו, אלא ארגונים יהודיים "ידועים ומכובדים בבריטניה".

עוד נכתב בכתב התביעה, בתגובה לטענות כי יו"ר הליכוד ורעייתו בילו בתיאטראות, כי נתניהו "לא בילה דרך קבע במשך השבוע 'בתיאטראות לונדון'. הוא הלך פעם אחת, בסוף יום עמוס של ראיונות והופעות למען מדינת ישראל, על חשבונו הפרטי, עם רעייתו והמאבטחים, והמחיר המוצג בכתבה הוא מנופח בזדון".

כמו כן מכחישים בלשכתו של נתניהו את הטענות כי במהלך ביקורו קיבל יו"ר הליכוד טובות הנאה, וכי ההוצאות לא כללו רק הוצאות שהייה של מר נתניהו ורעייתו, אלא "גם הוצאות אירוח של אישים, מנהיגים ועיתונאים עמם נפגש במלון". לסיכום כותב עו"ד וינרוט, כי " דברים אלה סולפו ועוותו בצורה זדונית ומגמתית על-ידי ערוץ 10, במסגרת מסע של השמצה והכפשה שנועד לפגוע במעמדו הפוליטי והציבורי של ח"כ נתניהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully