וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח: "קיצוני ימין התכוונו לחסל אותי"

ניר יהב

15.3.2008 / 16:18

בכינוס באום אל-פחם אמר ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, כי גורמים בכירים במדינה ערבית הזהירו אותו מפני המזימה. "הממסד הישראלי מתיר את דמנו"

ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמי, השייח' ראיד סלאח, גילה היום (שבת) כי מדינה ערבית מסוימת הזהירה אותו לפני מספר ימים על כך שגורמים מהימין הקיצוני מתכננים לחסלו. סלאח אמר את הדברים בכינוס באום אל-פחם, בארגון ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל בהשתתפות ראש עיריית אום אל-פחם, יו"ר ועדת המעקב, חברי כנסת ואנשי רוח מהמגזר הערבי.

"הגיע אליי דיווח מפי בכירים ממדינה ערבית שבו הזהירו אותי מכוונה לחסל אותי. אין לי עוד פרטים על כך", אמר סלאח בכנס. באתר "כול אל-ערב" דווח, כי לטענת סלאח האיום על חייו הגיע לאחר שגורמים בימין הקיצוני הוציאו פסק הלכה, שמתיר רצח של אישיות ערבית "הקשורה לפעילות בעד מסגד אל-אקצא".

השבוע זומן סלאח לחקירה במגרש הרוסים בירושלים בגין חשדות להסתה בנאום שנשא לפני יותר משנה, אך בחר שלא להתייצב אליה מחשש שיתנקשו בחייו. "הממסד הישראלי מתיר את דמנו מזה זמן רב באמצעות הסתה מתמשכת, שאחד מתוצאותיה הוא הטבח בשפרעם שביצע המחבל עדן נתן זאדה וניסיון פיצוץ כנסיית הבשורה בנצרת". אמרו ביום חמישי בתנועה בתגובה לזימונו לחקירה של סלאח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully