וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזונה של מושל ניו יורק עושה כסף קל

15.3.2008 / 1:48

אשלי דופרה בת ה- 22 גרפה לכיסה 680 אלף דולר מהורדות של שיריה ברשת. היא גם קיבלה הצעה להצטלם בעירום תמורת מיליון דולר

אשלי דופרה, הזונה בת ה-22 של מושל ניו יורק המתפטר אליוט ספיצר, צפויה לתרגם את הפרסום המפוקפק לו זכתה לסכום כסף רב. לאחר שהתפרסמה כי העניקה את שירותיה המיניים תמורת אלף דולר בלילה לספיצר, נחשף כי דופרה מפתחת במקביל גם קריירה כזמרת.

מאז חשיפתה, זכו שיריה למספר ההורדות הגדול ביותר ברשת. דובר של אחד מאתרי המוזיקה הגדולים בארה"ב אמר כי השיר של דופרה "Move Ya Body" הגיע לראש רשימת ההורדות של האתר. לפי ההערכות, מאז חשיפת הפרשה בתחילת השבוע, דופרה גרפה לכיסה למעלה מ-680 אלף דולר.

גם הצהובונים ומזגיני הפורנוגרפים בארצות הברית מתחרים ביניהם על הצגת תמונות עירום של דופרה. מו"ל המגזין הפורנוגרפי "האסלר", לארי פלינט אמר כי יהיה מוכן לשלם למעלה ממיליון דולר כדי שתצטלם בעירום למגזין. גם במגזין "פנטהאוז" אמרו כי הם מוכנים לשלם לדופרה סכום דומה.

נראה כי דופרה,שרק השבוע אמרה ל"ניו יורק טיימס" שאין לה מספיק כסף לשלם את שכר הדירה, הוכיחה את האימרה השחוקה כי לא קיים פרסום שלילי. הפרופיל של דופרה ברשת החברתית "מייספייס" נצפה מאז חשיפת הפרשה על ידי למעלה משבעה מיליון גולשים.

בפרופיל שלה כותבת דופרה כי עזבה את הבית בגיל 17. "למדתי מה זה לאבד הכל שוב ושוב. מה זה להתעורר יום אחד ולראות שהאנשים היקרים לך נעלמו. הייתי לבד, השתמשתי בסמים. הייתי מחוסרת בית, אך שרדתי בכוחותיי. אני כאן בניו יורק בגלל המוזיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully