וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: היעד לפיגוע בישיבה היה רב ימני

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

14.3.2008 / 9:55

עיתון מקורב לחיזבאללה מדווח כי הארגון שעמד מאחורי הפיגוע עמד לקחת אחריות לרצח הרב, ימני קיצוני, אך משהפך הפיגוע לרצח שמונה תלמידים נסוג מכוונתו

היעד לפיגוע בישיבת "מרכז הרב" בירושלים היה רב מהימין הקיצוני. כך מדווח העיתון הלבנוני "אל-אחבאר" המזוהה עם חיזבאללה, מפי מקורות פלסטינים. לדברי המקורות סיפרו כי המחבל, עלא אבו דהים, תכנן לחסל את הרב הקיצוני המלמד בישיבה, אם כי לאחר שהמחבל לא הצליח לאתר אותו, הוא נכנס לאחד האולמות בישיבה (לספרייה – נ.י) והחל לירות לכל עבר עד שרצח שמונה תלמידי ישיבה.

לדברי המקורות, הארגון שעמד מאחורי הפיגוע בירושלים עמד ליטול על עצמו אחריות לאחר רצח הרב הקיצוני, ששמו לא פורסם בדיווח, אולם ברגע שהמחבל לא הצליח לרצוח אותו, הארגון נסוג בו מכוונתו. עוד נמסר כי לארגון היה "חשבון מתמשך עם ישראל".

בתוך כך, מדווח העיתון מפי מקורות פלסטינים כי ממשלת ישראל ביקשה ממשלת הרשות הפלסטינית בגדה להסגיר לידיה שני פעילים בג'יהאד האיסלמי ובזרוע הצבאית של פתח, גדודי חללי אל-אקצא, בטענה שהם מעורבים בפיגוע בירושלים. לדברי המקורות, ישראל סבורה כי השניים סייעו למחבל להשיג את הנשק שבו השתמש בפיגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully