וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דרסו את השוטר כדי להמנע מבדיקה

דני ליבר וקובי מנדל

14.3.2008 / 9:30

רס"ר יגאל כהן אותת לרכב חשוד לעצור לבדיקה, אך זה לא שעה לקריאתו ופגע בו. מתנדבים עצרו את הנהג ונוסע שהיה עמו. המשטרה בוחנת חשד לפיו הדריסה נעשתה במכוון

בתאונת דרכים בצומת הכניסה הצפונית למצפה רמון נהרג שוטר שניסה לעצור לבדיקה רכב. מחקירה ראשונית עולה, כי רס"ר יגאל כהן בן 32 ממצפה רמון, נדרס לאחר שאותת לרכב חשוד שהגיע מדרום לעצור. הרכב לא שעה לקריאתו ופגע בו בעוצמה.

כתוצאה מהפגיעה נפצע כהן באורח אנוש. צוות מגן דוד שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. הלוויתו של רס"ר כהן תערך היום בשעה אחת בצהריים, בבית העלמין של מצפה רמון.

הרכב הפוגע ניסה להימלט מהמקום, אך בהמשך התהפך והדרדר לתוך תעלה סמוכה. מתנדבי המשטרה, שהיו במקום ביחד עם השוטר כהן, הצליחו ללכוד את הנהג ונוסע נוסף שהיה עימו ולעצור אותם. כעת נבדק החשד שהדריסה נעשתה במכוון. בנוסף, בודקת המשטרה את האפשרות ששני העצורים תושבי הנגב היו מעורבים גם בגניבה של חומרי בנין ותשתית. השניים יובאו להארכת מעצרם היום בשעה עשר.

במקרה אחר שארע בגליל, הושלכו אבנים לעבר ניידת שיטור קהילתי בכפר דיר חנא שבגליל המערבי. כתוצאה מכך נפצע קל מאוד מתנדב לאחר ששמשת הניידת בה ישב נופצה. הפצוע לא נזקק לטיפול רפואי בבית החולים. שוטרי תחנת משגב הוזעקו למקום ופתחו בסריקות אחר המיידים.

פרסום ראשון: 00:02
עדכון אחרון: 09:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully