וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם יכשל המו"מ, נפנה לאופציות אחרות"

ניר יהב, כתבנו לעינייני ערבים

13.3.2008 / 22:27

כך אמר ראש לשכתו של אבו מאזן. לדברי בכיר צוות המו"מ הפלסטיני סאיב עריקאת, "על ישראל לבחור בין דרך השלום והמשא ומתן לבין דרך ההתנחלויות וההוצאות להורג"

ברשות הפלסטינית מביעים ביקורת על מדיניות ישראל, שמצד אחד מנהלת משא ומתן, ומצד שני ממשיכה בפעולותיה הצבאיות. בכיר צוות המשא ומתן הפלסטיני סאיב עריקאת הבהיר היום (חמישי) כי "על ישראל לבחור בין דרך השלום והמשא ומתן לבין דרך ההתנחלויות וההוצאות להורג. אי אפשר ללכת בשני המסלולים במקביל".

עריקאת אמר עוד, כי המשך הקמת ההתנחלויות והמשך הסלמת הפעילות הצבאית משמען חיסול ההתחייבות לכונן הסכם שלום עד סוף שנת 2008. "ההסלמה הישראלית מחסלת את המאמצים המצריים לכונן הפסקת אש", אמר.

ראש לשכתו של אבו מאזן, ד"ר רפיק חוסייני, הביע גם הוא את אכזבתו מישראל. בדבריו במהלך ביקור בקלקיליה אמר כי "יושב ראש הרשות אבו מאזן חש זעם ותסכול עמוקים נוכח המתקפות הישראליות נגד העם הפלסטיני". לדבריו, "למרות שאנו חשים תקווה שנוכל להגיע להסכם שלום עד סוף השנה, אם ניסיון זה ייכשל - ייתכן וניאלץ לפנות לאופציות אחרות להתמודד עם הישראלי".

חוסייני התייחס לחיסולם של ארבעת פעילי הג'יהאד האיסלמי אתמול בבית לחם בידי כוחות צה"ל, ואמר כי "פעולה זו משקפת את רצונה של ישראל להרוס כל סיכוי לשלום".

בג'יהאד האיסלמי מסרו הערב (חמישי) כי "המתקפות הישראליות הבלתי פוסקות נגד העם הפלסטיני מובילות לפיצוצן של השיחות על הפסקת אש. ההסלמה הישראלית מהווה זלזול ופגיעה קשה במצרים ובמאמצים שלהם לכונן הפסקת אש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully