וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת שוטר משיבה מלחמה לארי שמאי

נתיב נחמני

13.3.2008 / 19:30

"אתה גבר על חלשים ומקלל שוטרים שמנועים מלהגיב", אמרה על שמאי, שהשתלח השבוע במשטרה לאחר שהותקף ע"י אלמונים

ארי שמאי, שהותקף השבוע באלות, ככל הנראה בשל התבטאותו נגד אוהדי ספורט, לא נתן לטראומה לעצור אותו ובחר לצאת נגד המשטרה. אושרה אסף, אשת שוטר שלפני מספר שנים לקחה על עצמה את המשימה להגן על זכויותיהם של השוטרים בהתנדבות, לא נשארה חייבת ויצאה להגנת השוטרים.

לפני שלושה ימים הותקף שמאי, עורך דין הידוע יותר כמגיש תוכנית ספורט ברדיו ופובליציסט, מחוץ לאולפן הרדיו בו הוא משדר. שני אלמונים, על פי החשד אוהדי כדורגל, הפתיעו אותו והכו בראשו עם אלות. שמאי הובהל לבית החולים, קיבל טיפול ושוחרר. זמן קצר לאחר מכן, כפי ששמעו מאזיניו, הוא חזר לעצמו. "קוקסינלים", אמר שמאי בראיון לרדיו. "אין לי אלא להגיע למסקנה שהמשטרה שמחה שזה קרה". בהזדמנות אחרת, קרא לשוטרים "חארות", על כך שלא הגיעו אליו ביומיים שלאחר המקרה.

"אתה גבר על חלשים ומקלל שוטרים שמנועים מלהגיב", כתבה לו אסף בתגובה, "האם זה נובע מתסכול בלתי מוסבר?". אסף גם התקשרה לשמאי ודרשה ממנו לחזור בו מדבריו. בתחילת השיחה שמאי הזמין אותה להתעמת איתו בנושא מעל גלי האתר, ובין שני הדעתנים התפתח ויכוח במהרה.

"שמאי הוא הבן אדם האחרון שיכול להעביר ביקורת על המשטרה", אמרה, "איפה ששוטר עומד הוא צריך לנשק את האדמה". "מדובר באישה ששיקול הדעת שלה משובש", הגיב שמאי, "הכוונה שלה היא שלא תהייה ביקורת על שום שוטר, כמו במשטר הסיקוריטטה ברומניה. אמרתי את מה שאמרתי בסערת רגשות, אבל אני לא חוזר בי מהמילים". לטענת שמאי, הוא לא דיבר על כל שוטרי ישראל ואסף נדרכה לחינם. "אולי לי יש קשיים בהבנה", אמרה ורמזה שדבריו נאמרו בעקבות המכות שספג בראשו. קרב המילים בין השניים צפוי להישמע בקרוב בתוכניתו.

מהמשטרה נמסר כי בזמן האירוע הגיעו למקום ניידות, אליהם הצטרף מפקד התחנה שהורה לסגור את הזירה ולזמן ניידת זיהויי פלילי לאסוף ראיות. בהמשך היום, הגיע חוקר לבית החולים בו שמאי אושפז וגבה את עדותו. שמאי לא הכחיש שחוקר הגיע לבקרו, אך כדרכו אמר: "היה אצלי, אבל כמו אצל רבין. בעודי בחדר הטראומה הוא שאל ארבע שאלות והלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully