וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 שנות מאסר למנהל שאנס עובדת

נתיב נחמני

13.3.2008 / 14:47

אברהם יששכר, מנהל בלשכת הרווחה בבת ים, הורשע באונס. ביהמ"ש: "הנאשם ניסה לצייר את המתלוננת כנטולת רסן"

שמונה שנות מאסר בפועל נגזרו היום (חמישי) על אברהם יששכר, מנהל בלשכת הרווחה של עיריית בת ים, שהורשע באונס עובדת. מגזר דינו עולה גם, כי במשך תקופה ארוכה יששכר נהג להטריד את העובדת, שערכה עימו אחת לשבוע פגישת הדרכה.

"מפגשי העבודה נוצלו על ידי הנאשם לצורך הטרדתה המינית של המתלוננת", פסקו השופטים. "הנאשם הרעיף עליה הצעות לקיום יחסי מין והטרדות שכללו איומים לפטרה, אם לא תענה לבקשותיו".

יששכר הואשם כי במהלך המפגש האחרון בינו לבין העובדת הוא אנס אותה וניסה לבצע בה מעשה סדום, תוך שימוש בכוח רב ותוך שהיא מתנגדת בכל כוחה.

"לאורך המשפט עשה הנאשם כל מאמץ אפשרי לצייר את דמותה של המתלוננת כאישה נטולת אמינות ורסן, שניסתה לחזר אחריו", כתבו השופטים. "לאחר ששקלנו את טענות הצדדים הגענו למסקנה שאין מנוס מהחמרת עונשו", סיכמו השופטים וגזרו עליו שמונה שנות מאסר בפועל, שנתיים מאסר על תנאי למשך שלוש שנים ופיצוי בסך 50 אלף שקלים.

"היא התחילה איתי, אני הקורבן בתיק הזה", אמר יששכר, רגע לפני כניסתו לדיון. "מהיום הראשון מרשי טען שהכל נעשה בהסכמתה וביוזמתה של המתלוננת ורק בגלל שחששה, שיגיש עליה תלונה על תקלה בעבודתה, שבעקבותיה תפוטר, היא הקדימה אותו והגישה תלונה", אמרה עורכת דינו טלי גוטליב. לבקשתה דחו השופטים את ביצוע גזר דינו של יששכר למשך שלושה שבועות לצורך הגשת ערעור לבית המשפט העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully