וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט הרשיע את יעקב אלפרון

נתיב נחמני

13.3.2008 / 10:53

אלפרון הורשע בגרימת תקלה ציבורית ובהחזקת סכין, בעקבות היתקלות עם מאבטחיו של עמיר מולנר במסעדה בתל אביב לפני כשנתיים

יעקב אלפרון הורשע היום (חמישי) בבית משפט השלום בתל אביב, בגרימת תקלה ציבורית ובאחזקת סכין, לאחר 20 חודשים בהם שהה במעצר בית, בעקבות היתקלות עם מאבטחיו של עמיר מולנר במסעדה בתל אביב לפני כשנתיים.

מכתב האישום עולה, כי מפגש מקרי בין אלפרון לבין כמה מאנשיו של עמיר מולנר הידרדר עד כדי שליפת סכינים ואקדח, אבל הסתיים לבסוף בלי נפגעים. המפגש התרחש במסעדת "מפגש הסטייק" בתל אביב. שם ישב מולנר בחדר ה-VIP ובכניסה עמדו מאבטחיו. עם אלפרון היה גם איציק פינס, שהורשע גם הוא.

מתוך לחץ, שלף מאבטחו של מולנר אקדח וכיוון אותו לעבר אלפרון ואנשיו. רוב האורחים במסעדה השתטחו על הרצפה ברגע שהתחילה המהומה ולנוכח האקדח השלוף העדיפו אלפרון ואנשיו לנטוש את הזירה.

בכתב האישום המקורי, הואשם אלפרון בתקיפה ובהחזקת סכין, אך בעקבות הסדר טיעון שהשיגו עורכי דינו, שי נודל וגיא פרידמן, הורדו סעיפי האישום לגרימת תקלה ציבורית ואחזקת סכין בלבד. שופטת השלום דורית רייך-שפירא הרשיעה את אלפרון על פי הודאתו ודחתה את שלב הטיעונים לעונש ואת גזר הדין לחודש מאי.

"תמיד הפרקליטות עולה על עץ גבוה, מנפחת בלון ואז הוא מתפוצץ", אמר אלפרון בתום הדיון, בעקבות ההאשמות המקוריות שנטענו כלפיו. "האנשים במסעדה נבהלו מהמאבטח ששלף אקדח ולא מאיתנו, אבל קל מאוד לבוא אלינו בטענות". ככל הנראה גזר דינו של אלפרון יסתכם בעבודות שירות. "אם אצטרך לעשות עבודות שירות אז אכבד את החלטת בית המשפט ואעשה אותם", אמר אלפרון לוואלה! חדשות, "אבל אני מקווה שיסתפקו ב-20 החודשים שריציתי במאסר בית".

בתחילה הוטחו ההאשמות בפרשה גם כנגד אחיינו של יעקב, ראובן אלפרון, שיוצג על ידי עו"ד אתי כהנא, אך לבסוף הוא נמחק מכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully