וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפטרה היועצת ה"גזענית" של קלינטון

טלי גולדשטין

13.3.2008 / 9:20

לאחר שסירבה בתוקף לחזור בה על שאמרה כי הצלחתו של הסנטור ברק אובמה נזקפת להיותו שחור, התפטרה ג'רלדין פרארו מקמפיין קלינטון

ג'רלדין פרארו התפטרה אמש (רביעי) מתפקידה כמגייסת כספים בקמפיין קלינטון. זאת לאחר שרק אתמול סירבה בתוקף להתנצל על הדברים שאמרה על הסנטור ברק אובמה והכחישה שמועות על התפטרות. לפני כשבוע, סערו הרוחות בפוליטיקה האמריקאית לאחר שפרארו, לשעבר מועמדת לסגן נשיא, אמרה כי אובמה לא היה מגיע לאן שהגיע אילולא היה שחור. מחנה אובמה מיהר לכנות את אותה גזענית וקרא להתפטרותה לאלתר.

בראיון לרשת CNN, אמרה פרארו כי לא התבקשה להתפטר על ידי צוות קמפיין קלינטון. CNN השיגה מכתב שכתבה פרארו לקלינטון בו נאמר: "אני מתפטרת מהוועדה הפיננסית של הקמפיין, כדי שאוכל לדבר בשם עצמי ואת תוכלו להמשיך לדבר בשם עצמך לגבי הנושאים החשובים בקמפיין. מחנה אובמה תוקף אותי על מנת לפגוע בך. איני רוצה שזה יקרה".

אתמול, התנצלה פרארו בפני אלו שואלי נפגעו מהערותיה וחשבו כי היא גזענית, אך הצהירה כי הדברים שאמרה לא היו גזעניים, אלא המציאות. בתוכנית הבוקר "בוקר טוב אמריקה" של רשת ABC, האשימה פרארו את מחנה אובמה בסילוף הדברים ואמרה כי בכל פעם שמישהו מעיר הערה שלילית לגבי אובמה, הוא מואשם בגזענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully