וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "ישראל אינה רואה תועלת במו"מ"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

12.3.2008 / 22:53

יו"ר הרשות הפלסטינית גינה את חיסול 4 פעילי הג'יהאד האיסלמי בבית לחם. חמאס: "לאור הפשע, אין מקום לדבר על הפסקת אש"

יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן גינה את חיסולם של ארבעת פעילי הג'יהאד האיסלמי הערב בבית לחם על ידי כוחות צה"ל. בהודעה מטעם לשכתו של אבו מאזן נמסר כי "הפעולה הנפשעת הזו מתבצעת בזמן ההכנות לפתיחת המשא ומתן בנוכחות הגנרל האמריקאי וויליאם פרייזר. בכך מוכיחה ישראל כי היא אינה רואה תועלת במשא ומתן".

"בנוסף, מאיימת פעולת צה"ל בבית לחם להציב מכשולים לתוכניות הביטחונית של הרשות הפלסטינית שהובילו להישגים בשכם", נמסר בהודעה. גם ראש הממשלה הפלסטיני סלאם פיאד גינה את פעולת צה"ל בבית לחם.

בתגובה לחיסול הארבעה הצהיר הג'יהאד האיסלמי כי "הדבר מוכיח שישראל אינה מעוניינת בהפסקת אש". בהודעת הארגון על החיסול נכתב כי "דם השהידים הוא הדלק שמניע אותנו בדרכנו לירושלים. התגובה לשפיכת הדם הטהור תהיה בעומק הישות הציונית". בכיר הארגון נאפז עזאם מסר כי "המדיניות הציונית פועלת בדרך של הולכת שולל ותכסיסים, וחיסול ארבעת פעילי הארגון מוכיחה כי ישראל אינה מעוניינת בהודנה או ביציבות באזור".

גם בחמאס הבהירו כי אין מקום להפסקת אש לאור פעולת צה"ל בבית לחם. דובר הארגון סאמי אבו זוהרי מסר כי "אין מקום לדבר על הפסקת אש בזמן שהכיבוש הציוני ממשיך לבצע את פשעיו". ממשלת חמאס המודחת מסרה כי "הפשע מהווה מסר לכל מי שמנסה להצדיק את ישראל". גם בזרוע הצבאית של פתח, גדודי חללי אל-אקצא, הודיעו כי "הפסקת האש עפה לה ברוח בעקבות פעולת צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully