וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו אחד זה לא מספיק

הכוכב הברזילאי של ורדר ברמן כבש את השער הבודד ב-0:1 על ריינג'רס, אבל הסקוטים העפילו. ספורטינג ניצחה את בולטון ועלתה

שני משחקים נערכים הערב (חמישי) ומשלימים את שלב שמינית הגמר של גביע אופ"א. ריינג'רס הסקוטית שמרה על כבודו של האי הבריטי כאשר העפילה לרבע הגמר למרות הפסד 1:0 מול ורדר ברמן. במשחק נוסף, ספורטינג ליסבון גברה 0:1 על בולטון ועלתה לרבע הגמר עם 1:2 במאזן הכול.

ורדר ברמן - ריינג'רס 0:1 (2:1 במאזן הכולל)

הגרמנים עשו הכול כדי לנסות לפחות לכפות הארכה על הסקוטים, שהגיעו כדי להגן על יתרון שני השערים שלהם מאייברוקס. עד הדקה ה-58 חניכיו של תומאס שאף לא הצליחו להבקיע את החומה הבצורה של הסקוטים אבל אז נכנס לפעולה דייגו. הקשר הברזילאי שנמצא חזק ברשימת הקניות של כל אירופה ניצל הרחקה גרועה של ההגנה הסקוטית וירה מ-17 מטרים פנימה. עד לסיום ברמן המשיכה לתקוף בחמת זעם ובדקה ה85 בובקאר סאנוגו היה חייב לכבוש את השני אבל הוא הצליח להחמיץ מ-4 מטרים. בסיום, הסקוטים חגגו.

ספורטינג ליסבון - בולטון 0:1 (1:2 במאזן הכולל)

לעומת ברמן, השער הבודד של ספורטינג ליסבון בהחלט הספיק להעלות אותה לגמר. חניכיו של גארי מגסון, ללא תמיר כהן שאינו מורשה לשחק בגביע אופ"א, הגיעו לפורטוגל כאשר הם חייבים לנצח או להשיג תיקו רב שערים. בסופו של דבר, לא עלה בידם לכבוש והם גם לא הצליחו להגיע ליותר מדי הזדמנויות. בדקה ה-85, בצל הניסיונות האנגלים להשיג את שער הניצחון, דווקא הפורטוגלים עלו על הלוח כאשר ברונו פררינייה ניצל את הדלילות בהגנה האנגלית וירה מ-12 פנימה. בסיום, ספורטינג ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully