וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיכטר הורה לפעול להריסת בית המחבל

ספי קרופסקי ופנחס וולף

12.3.2008 / 15:10

המשטרה פנתה למשרד הביטחון לבדוק את הליך הריסת הבית בכפר ג'בל מוכבר או אטימתו. הכנסת תדון גם בהריסת סוכת האבלים

בעקבות התייעצות עם שר הביטחון אהוד ברק, הנחה היום (רביעי) השר לביטחון פנים אבי דיכטר את המשטרה לפעול להריסת ביתו של המחבל, שביצע את הפיגוע בישיבת "מרכז הרב", בכפר ג'בל מוכבר במזרח ירושלים. המשטרה פנתה למשרד הביטחון ולאלוף פיקוד המרכז גדי שמני על מנת לבדוק את הליך הריסת הבית או אטימתו.

מוקדם יותר, במהלך דיון במליאה, אמר השר: "מה שקובע במדינת ישראל זו חוות דעת משפטית. חברי הכנסת יודעים כי הריסת בית מחייבת בדיקות משפטיות אם לאטום או להרוס. העניין נמצא כעת בבדיקת אנשי מקצוע. אני מעריך שהתשתית המשפטית תאשר בסוף".

בתוך כך החליטה מליאת הכנסת לדון בדינה של סוכת האבלים של המחבל, זאת בניגוד לעמדת הממשלה. ההחלטה התקבלה בעקבות הצעה לסדר היום בנושא. השר דיכטר אמר כי יש בעיות משפטיות לפרק את הסוכה, והציע להעביר את הדיון לוועדת הפנים של הכנסת, אולם יו"ר סיעת הליכוד גדעון סער טען כי אין בעיה משפטית, והכנסת אכן אישרה כי יתקיים דיון מיוחד בנושא בוועידה.

בביקורו בישיבת "מרכז הרב" השבוע אמר שר הביטחון אהוד ברק כי יבדוק ברצינות את פירוק סוכת האבלים של המחבל בכפר ג'בל מוכבר. בתחילת השבוע ניסו פעילי ימין לצעוד לכפר כדי להסיר את מה שכינו "חרפת סוכת האבלים של חמאס", אולם הם נעצרו בטיילת ארמון הנציב לפני שהספיקו להוציא את תכניתם לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully