וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרלמנט האוסטרלי חגג 60 שנה לישראל

ספי קרופסקי

12.3.2008 / 12:47

בישיבה חגיגית אמר ראש הממשלה האוסטרלי, קווין ראד, כי "מטרתנו להבטיח קיומה של ישראל בגבולות מוכרים ובטוחים"

הפרלמנט האוסטרלי ערך היום (רביעי) ישיבה מיוחדת לרגל יום העצמאות השישים של מדינת ישראל, והגדיר אותה כ"דמוקרטיה איתנה" וכ"נושאת דגל החופש במזרח התיכון". ראש הממשלה החדש, קווין ראד שיבח את ישראל והדגיש כי מדינתו תמשיך לתמוך במשא ומתן המדיני עם הפלסטינים, ובחזון שתי מדינות לשני עמים.

"אנחנו מאמינים כי הקמת מדינה פלסטינית עצמאית חייבת להיות המטרה המרכזית של תהליך השלום", אמר ראד, והוסיף כי זה חייב להתבצע "כשם שהמטרה שלנו חייבת להיות הבטחת קיומה של ישראל בגבולות מוכרים ובטוחים".

גם מנהיג האופוזיציה, ברנדן נלסון שיבח את ישראל. "לאף אוסטרלי שמאמין בכבוד האדם ובעקרונות הדמוקרטיה אסור להתנכר לישראל – לעשות כך משמעו לפגוע בנו ובביטחוננו שלנו", אמר. נלסון שב והדגיש את מיקומה של ישראל כדמוקרטיה בודדה במזרח התיכון.

ואולם לא כולם הסכימו עם המילים החמות שנאמרו על ישראל בפרלמנט בקנברה. חברת הפרלמנט ג'וליה אירווין, המוכרת בעמדותיה האנטי ישראליות החליטה להחרים את הדיון החגיגי.

העיתון "אוסטרליין" דיווח היום (רביעי), כי אירווין אישרה כי לא הגיעה לישיבה "מסיבות אידיאולוגיות". כמו כן, אישה שנכחה בישיבה ניסתה להפריע לראש הממשלה במהלך נאומו וצעקה: "מה עם החלטת האו"ם?", לפני שפונתה על ידי מאבטחים מקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully