וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ נשים: החלום האירופי של רמלה נעצר במוסקבה

בי.סי מוסקבה מחקה לאליצור רמלה יתרון של שש נקודות מהמשחק הראשון בחצי גמר היורוקאפ, והביסה אותה 60:78

ארבע פעמים העונה הגיעה אליצור רמלה למשחק גומלין בחוץ עם יתרון מהמשחק הראשון, ובכל המקרים היא עלתה. אבל בכל המשחקים הללו - אחד בגביע המדינה ושלושה ביורוקאפ - היא השיגה בבית יתרון משמעותי, בין 13 ל-27 נקודות. הערב היא הגיעה לגומלין במוסקבה מול בי.סי בחצי גמר היורוקאפ עם פער שש נקודות בלבד, וזה לא ממש הספיק לה כדי לעלות לגמר המפעל האירופי השני בחשיבותו. מוסקבה, בהנהגת האקסיות של רמלה, מוניק קורי ופלאנט פירסון, ניצחה בצורה משכנעת 60:78 ועלתה למשחק הגמר. רמלה תישאר עם מאבקי ליגת העל לנשים, אחרי דרך מרשימה שתיכנס לספרי ההיסטוריה שלה.

שי דורון פתחה את המשחק בקצב טוב והובילה את רמלה ליתרון 12:13, אלא שבשלב הזה הקבוצה שלה נרדמה, ואיפשרה למארחות ריצה של 4:14 עד לסיום הרבע הראשון, בו הובילה מוסקבה 17:26. בפתיחת הרבע השני, האקסיות של רמלה פלאנט פירסון ומוניק קורי עשו את העבודה - והעלו את הרוסיות ל-19:33, כשלרמלה לא היו תשובות לבליץ. המגמה הזאת נמשכה עד לסיום המחצית הראשונה, כשמוסקבה הובילה 30:46 בהפסקה.

בתחילת הרבע השלישי, הרוסיות שמרו על היתרון שלהן, אלא שאחרי חמש דקות של משחק, שי דורון ואיבונה ירקוביץ' הובילו את רמלה לריצת 0:9 והחזירו אותה למשחק. פירסון חזרה לעצמה, והחזירה את מוסקבה ליתרון 46:58 בסיום הרבע השלישי. לשחייניות של רמלה נגמר הכוח ברבע הרביעי, והן איפשרו לרוסיות לברוח כבר בתחילתו, בדרך לניצחון בהפרש משכנע.

ירקוביץ' הובילה את קלעיות רמלה עם 14 נקודות, שי דורון הוסיפה 12 וקטיה אברמזון סיימה עם 11. פלאנט פירסון הובילה את המוסקבאיות עם 24 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. מוניק קורי הוסיפה 15 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully