וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר חשוד ברצח אישה באשקלון

נתיב נחמני ואביטל שוסהיים

12.3.2008 / 8:23

גופת אישה כבת 40 נמצאה חבולה בדירתו של בן 54, הטוען כי מדובר בידידה שנפלה. גרסת החשוד תבחן בהתאם לתוצאות הנתיחה

גופת אישה כבת 40 נמצאה לפנות בוקר (רביעי), כשהיא חבולה, בדירתו של גבר בן 54 ברחוב ביאליק באשקלון. צוותי מגן דוד אדום הגיעו למקום סמוך לשעה 2:00 לאחר שקיבלו דיווח, והזעיקו את המשטרה לזירת הארוע. לטענת הגבר החשוד ברצח, שבדירתו נמצאה הגופה, מדובר בידידה שהוזמנה לביתו. הוא הכחיש כי פגע בה, וטען כי היא נפלה במקלחת ונחבלה. לדבריו, הוא זה שהתקשר למוקד מגן דוד אדום לאחר הארוע. זהותה של האישה אינה ידועה למשטרה, ולא אותרו כל קרובי משפחה.

דוברת מחוז לכיש קרן טולדנו מסרה לוואלה! חדשות, כי המשטרה אינה שוללת את גרסת החשוד. גופתה של האישה נשלחה למכון לרפואה משפטית באבו כביר, וטענותיו של החשוד ייבחנו בהתאם לתוצאות הבדיקה. החשוד יובא היום לבית המשפט להארכת מעצרו. חקירת הארוע הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש.

אתמול נרצח בדקירות סכין גבר כבן 29. על פי החשד בוצע הרצח על ידי אדם המוכר למשטרה, בעל רישום פלילי, לאחר ויכוח על מקום חנייה. מחקירה ראשונית עלה כי הנרצח, נהג הסעות, הגיע לבקר את חברו בשכונת גבעת חולון והעמיד את רכב ההסעות של בית החולים בו הוא עובד סמוך לביתו של החשוד ברצח. החשוד יצא מביתו, הבחין ברכב וניקב את צמיגיו. לאחר שהנרצח וחברו והבחינו בנזק שנגרם למכונית הם פנו לכיוון דירת השכן. בין השלושה התפתח ויכוח, שבסופו נדקר נהג ההסעות וחברו נפצע באורח קל.

רצח בראשון לציון

בבוקר יום ראשון נרצחה תושבת ראשון לציון כבת 50 לעיני בתה בת ה-12, ככל הנראה בידי בעלה. על פי החשד, בין בני הזוג התפתח ויכוח שבסופו רצח הבעל בן ה-63 את אשתו בדקירות סכין. בתם היחידה של השניים רצה לבית השכנים שהזעיקו את המשטרה למקום.

בחקירה ראשונית בשטח הודה הבעל במיוחס לו. מהמשטרה נמסר כי נגד הבעל עמדו תלונות אחרות במשטרה בגין אלימות כלפי אשתו, בעיקר אירועי אלימות שנהוג לראות בהם כקלים באופן יחסי. האישה התלוננה בעבר במספר הזדמנויות כי בעלה דחף אותה וגרם נזק לרכוש.

בצהרי יום שבת הגיעה לבית החולים וולפסון תושבת חולון בת 49 כשהיא פצועה באורח בינוני, לאחר שעל פי החשד הותקפה בידי בן זוגה. באותו יום נעצר תושב נתניה בחשד שתקף את בת זוגו. האיש הלם בראשה של האישה באמצעות בקבוק בושם ופצע אותה באורח קל. החשוד נעצר ונחקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully