וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל לוי הודח ממוקדמות האינדיאן וולס

הישראלי הוותיק הפסיד 6:1, 4:6 ו-7:5 לרובין האסה ההולנדי. שחר פאר עלתה אוטומטית לסיבוב השני, דודי סלע יפתח מול ניקולאס קיפר

הראל לוי לא ייטול חלק בטורניר האינדיאן וולס בארה"ב לאחר שהודח הערב (שלישי) כבר בשלב המוקדמות הראשון ע"י רובין האסה ההולנדי. לוי פתח את המשחק בצורה חלשה מאוד והפסיד את המערכה הראשונה 6:1. במערכה השניה חזר הישראלי לעצמו, הראה מדוע פעם הוא אייש את המקום השלושים בעולם וניצח 4:6. המערכה השלישית היתה צמודה והסתיימה בניצחון 5:7 של ההולנדי, שימשיך לשלב הבא.

המשחק נמשך שעה ו-46 דקות בסך הכול ובמהלכו לוי לא השיג אף אייס אחד לעומת שבעה אייסים של ההולנדי. ישראלי אחד שכן ישתתף בטורניר הגברים הוא דודי סלע, שיפגוש בסיבוב הראשון את ניקולאס קיפר הגרמני הוותיק. אם סלע יצליח לעבור את הסיבוב הראשון ימתין לו בסיבוב השני ג'ו ווילפרד טסונגה המדורג 17 בטורניר, שינסה לשחזר את ההצלחה האדירה שלו מטורניר אוסטרליה.

שחר פאר תפתח את טורניר הנשים בסיבוב השני, שם היא תמתין למנצחת בין אנסטסיה רודיונובה לבין אקגול אמנמורדובה מאוזבקיסטן. היריבות הפוטנציאליות הבאות של שחר פאר הן: סאניה מירזה, דניאלה האנטוחובה ובשלב מאוחר יותר, מריה שראפובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully