וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן נדל"ן חשוד במעשי סדום בשלושת אחייניו

נתיב נחמני

11.3.2008 / 18:11

האם חשדה ושאלה את הילדים, שבתחילה הכחישו כי לא רצו שבני דודתם יוותרו ללא אב. המשטרה: "חשד גדול לקורבנות נוספים"

נטע גרנות

(צילום: נטע גרנות, עריכת וידאו: נועם ורטהיימר)

בית משפט השלום בירושלים האריך היום בשישה ימים את מעצרו של סוכן נדל"ן, תושב ירושלים, שנעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בשלושת ילדי גיסתו. במשטרה חושדים כי לחשוד קורבנות קטינים נוספים ואף שני בגירים.

מספר ימים לפני שאימם של הקטינים בני ה-10-15, אחותה של אשת החשוד, התלוננה על מעשיו, היא קיבלה שיחת טלפון שעוררה את חשדה. אחותה סיפרה לה כי בכוונתה להתגרש ממנו לאור בעיות זוגיות ביניהם, אותן פירטה.

אם הילדים, שלטענתה, היו לה חשדות לגבי החשוד, חיברה בין הדברים וניגשה לשאול את ילדיה, שהרבו לשהות אצל החשוד, האם פגע בהם מינית. בתחילה הכחישו הילדים את שנעשה להם, אך לאחר מכן הודו. לאמם סיפרו כי לא חשפו את שנעשה להם כי חששו שבעקבות זאת יתגרשו החשוד ודודתם ואז לבני דודתם לא יהיו אבא ואמא.

בדיון שנערך בבית המשפט אמרה הטוענת המשטרתית רס"ב אילנה שזו, כי לאור מורכבות העניין ובשל חומרת העבירות, "יש חשד גדול מאוד שהחשוד ביצע מעשים מגונים בקורבנות נוספים". בחקירותיו מכחיש סוכן הנדל"ן בכל תוקף את הטענות נגדו ולטענתו לא ראה את הילדים מעל לשנה.

"תדירות המעשים לפי החשד מעוררת חשש בדבר מסוכנות החשוד ובדבר האפשרות שישבש את החקירה", אמר השופט חיים לי-רן בהחלטתו והורה להאריך את מעצרו בשישה ימים לצורך המשך חקירת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully