וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאם נורה אל אשקלון לאחר ביקור אולמרט

ספי קרופסקי, פנחס וולף ויהושע בריינר

11.3.2008 / 13:11

בביקורו אמר ראש הממשלה כי הלחימה בטרור תמשך אך על התושבים להתרגל לטילים. ח"כ אלדד: "על אזרחי ישראל לא להתרגל לאולמרט"

"לא קיימת שום דרך מיידית למנוע מירי הגראד להתבצע שוב" - כך אמר ראש הממשלה אהוד אולמרט במהלך ביקור שערך היום (שלישי) בבית החולים "ברזילי" באשקלון. ראש הממשלה שמע מהנהלת בית החולים על הבעיות הביטחוניות במקום, ועל היעדר המיגון. לאחר שראש הממשלה עזב את העיר רקטת קסאם נורתה אל האזור ונפלה בשטח פתוח מדרום לאשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

אולמרט חזר על דבריו מאתמול כי לא מתקיים שום משא ומתן עם חמאס, והדגיש כי "העובדה שהם לא יורים זה לא מאהבת ישראל, ולא בגלל שיש שליטה על משגרי הרקטות. גם להם כואב שאנחנו מכים אותם מכה כואבת". לדבריו של ראש הממשלה, "זה לא אומר שהם לא יתחילו מחדש".

עוד אמר ראש הממשלה כי "אין לנו תשוקה להכות בתושבי עזה. אנחנו עושים זאת בגלל מציאות של אין מנוס על-מנת שהכאב שלהם יהיה כזה שיגרום להם לעצור. אין לנו מדיניות של מבצעים, אלא לחימה שיטתית לאורך זמן בכל מקום שבו הטרור נמצא".

אולמרט ביקר את גיא וגילה בנאי, הוריו של החייל לירן בנאי, שנפצע מפיצוץ מטען צד ברצועת עזה ומת ביום ראשון בבוקר , והביע תנחומים. כמו כן, ביקר ראש הממשלה בבית ספר מקומי וענה לשאלות התלמידים, הנמצאים תחת איום הגראדים. אולמרט נועד גם עם ראש עיריית אשקלון רוני מהצרי ושמע ממנו על המצוקות של תושבי העיר בשל ירי הגראדים.

וילנאי: "אין הפסקת אש"

סגן שר הביטחון מתן וילנאי ביקר היום באשקלון, ושב והדגיש כי אין הפסקת אש בין הצדדים. "הפלסטינים החליטו שלא לירות מכל מיני שיקולים שלהם", אמר וילנאי במהלך סיור בסמוך למקום נפילת הקסאם היום.

בימין הגיבו בזעם על דברי אולמרט כי אין דרך למנוע את ירי הטילים וכי על תושבי אשקלון להתרגל לכך. "אמירת ראש הממשלה לתושבי אשקלון היא אמירה אומללה המעידה על פשיטת רגל ביטחונית וציונית", אמר ח"כ ישראל כץ (ליכוד). "תפקיד הממשלה לספק ביטחון לאזרחיה בכל מחיר ולא לפזר נבואות זעם".

ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי-מפד"ל) קרא לאזרחי ישראל "לא להתרגל לאולמרט". "אפשר להילחם באויב ואסור להתרגל לטרור ממש כפי שאפשר להיפטר מראש ממשלה כושל ומושחת הנכנע לטרור ולועג לאזרחי ישראל".

גם ח"כ יולי אדלשטיין (ליכוד) אמר כי הצהרת ראש הממשלה היא "בלתי מתקבלת על הדעת ומודה בחוסר האונים שלו ושל ממשלתו מול איומי הטרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully