וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק הבטיח לבחון את פירוק סוכת האבלים

פנחס וולף

10.3.2008 / 23:59

בביקור ב"מרכז הרב" הבטיח שר הביטחון לרבני הישיבה "לבדוק ברצינות" את פירוק הסוכה שהקימה משפחת המחבל במזרח ירושלים

שר הביטחון אהוד ברק יבדוק ברצינות את פירוק סוכת האבלים בג'בל מוכבר במזרח ירושלים, שהקימה משפחת המחבל שביצע את הפיגוע ביום חמישי. כך הבטיח ברק הערב (שני) בביקור בישיבת "מרכז הרב".

ברק סייר בספרייה בה התבצע הירי, התעניין, שאל לפרטי הפיגוע ואודות התלמידים שירו במחבל. "סיפרנו לשר הביטחון את התיאור, מכניסת המחבל ועד חיסולו", מספר הרב יאיר גזבר, ר"מ בישיבה. "לחצנו עליו לפרק את סוכת האבלים של משפחת המחבל כפעולה פשוטה ומוסרית. בתגובה, הוא הבטיח שיבדוק ברצינות את העניין, ואמר כי המצב ידוע וכי 'אנחנו יודעים מי האויבים שלנו מירושלים ועד אירן".

הרב גזבר אומר כי ברק הודיע ש"כנראה שהמחבל ידע בדיוק לאן הוא מגיע", וכי "חוסנה של המדינה מגיע מרוח הישיבה ומהבוגרים שהיא מצמיחה. בטוח שנתחזק ושמדינת ישראל תתחזק".

יו"ר הכנסת דליה איציק קראה הערב להרוס את הסוכה ואת ביתו של המחבל. אתמול הודיע ראש הממשלה אהוד אולמרט, כי הורה לבדוק מבחינה משפטית אפשרות לפירוק סוכת האבלים. בירושלים.

אתמול הגיעו כ-20 פעילים של תנועת "חזית יהודית" לטיילת ארמון הנציב בירושלים. הפעילים תכננו לצעוד לכפר ג'בל מוכבר, כדי להסיר את מה שהם מכנים "חרפת סוכת האבלים של חמאס", אולם הם נעצרו בטיילת לפני שהספיקו להוציא את תכניתם לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully