וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריימריז במרצ: הערב יתקיים עימות אחרון

ספי קרופסקי

10.3.2008 / 11:47

מהסקרים האחרונים עולה כי ח"כ אורון מוביל על חברי מפלגתו רן כהן וזהבה גלאון. הבחירות לראשות המפלגה יערכו בשבוע הבא

הקמפיינים של שלושת המועמדים בבחירות לראשות מרצ, שיתקיימו בעוד כשבוע, מעלים הילוך. אמש קיים המועמד המוביל במרוץ, ח"כ חיים (ג'ומס) אורון, כנס בחירות גדול במועדון "צוותא" בתל אביב. גם ח"כ רן כהן, המתמודד לראשות המפלגה קיים אירוע דומה לפני כשבוע, בהשתתפות אמנים ובכירים במפלגה, עם דגש חזק על המצע החברתי שלו.

ואולם את מירב תשומת הלב במאבק בין אורון, כהן והמועמדת הנוספת - ח"כ זהבה גלאון - ימשוך פאנל שיערך היום בערב (שני) בבית כנסת בירושלים, כששלושת המועמדים יתעמתו ביניהם בפעם האחרונה לפני הבחירות שייערכו ב-18 לחודש. גלאון עצמה מעדיפה להימנע מכנסים מתוקשרים כדוגמת אלו שערכו שני המתמודדים הנוספים, ומשקיעה את זמנה בגיוס מצביעים פוטנציאליים.

לפי הערכות פנימיותו במפלגה, עולה כי אורון צפוי לנצח את הבחירות הפנימיות, כהן צפוי להגיע למקום השני ואילו גלאון צפויה להגיע למקום השלישי. במטה של כהן, מאמינים עדיין כי ניתן לצמצם את הפער עם אורון, שזוכה לתמיכת הקיבוצים וותיקי מרצ.

אורון אירח אמש בכנס התמיכה שלו את הסופרים עמוס עוז ויהונתן גפן, כמו גם את בנו המוזיקאי אביב גפן. עוז משך את מירב תשומת הלב, כשבנאומו הצהיר כי השמאל החילוני יכול לנצח בבחירות הבאות. "יותר ויותר ישראלים עייפים ממדינת הימין והמתנחלים וחשים ש'עד כאן'", אמר עוז לנוכחים.

אורון עצמו אמר לבאי האירוע כי "קיים ציבור גדול שמחפש פוליטיקה אחרת שאיננה הגמגמנות של אולמרט, הזיגזג של ברק או הספינים של ביבי. הם רוצים פוליטיקה של יושר, שליחות וריסון יצרים". השרה לשעבר שולמית אלוני, שנמנית על קבוצה של בכירים במרצ שדחפו באורון להתמודד בבחירות, אמרה לאחרון כי בעיניה, "אורון הוא כבר מנהיג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully