וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מלשינים על הנסיך, בפקודה

שי אילן

9.3.2008 / 17:55

חייל ביחידה של הנסיך הארי צילם אותו במהלך שהותו באפגניסטן וניסה למכור התמונות ל"סאן". הצהובון גילה יושרה ולא פרסם

הצבא הבריטי חוקר חייל שניסה להדליף את מקום שירותו של הנסיך הארי באפגניסטן, כך מדווחים היום עיתוני בריטניה. החייל, המשרת ביחידתו של הנסיך, צילם אותו בעת שהיחידה הייתה עסוקה בשחיטת עז לארוחת חג המולד. על פי הדיווחים, מפקד היחידה בה שירת הארי ערף את ראשה של העז, אחרי שהארי ויתר על התענוג בעצמו. החייל הציע את התמונות לצהובון הבריטי ה"סאן", שסירב לפרסם אותן, בגלל החיסיון שהסכימה העיתונות להעניק לשהייה של הארי באפגניסטן, לבקשת משרד ההגנה הבריטי. התמונות פורסמו רק אחרי שהצבתו של הארי בעירק נחשפה.

ה"סאן" גילה אחריות נדירה ודיווח למשרד ההגנה על הניסיון של החייל לחשוף את הארי. מסתבר שגם עיתונים אחרים בבריטניה היו מודעים לעובדה שהארי נמצא באפגניסטן, בבסיס קדמי, אבל שמרו על סודיות. מקום המצאו של הנסיך פורסם לראשונה באתר אינטרנט אוסטרלי קטן בתחילת ינואר, אולם בשל תפוצתו הקטנה החליט משרד ההגנה שאין עילה להפסיק את שירותו של הארי באפגניסטן. האתר טען שלא ידע שהצבתו של הנסיך סודית, ושאילו היה יודע, לא היה מפרסם זאת.

הארי נחשף בסופו של דבר על ידי האתר האמריקאי Drudge Report, שחשף בשעתו גם את פרשת מוניקה לווינסקי. האתר זוכה לחשיפה רבה מאוד בתקשורת האמריקאית, ולא ניתן היה להתעלם עוד מהעובדה שבטיחותו של הנסיך נפגעה. אשר לחייל שניסה לחשוף את הארי, הוא צפוי לעמוד לדין משמעתי, וככל הנראה ייענש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully