וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "נחלש האמון בתהליך המדיני"

ספי קרופסקי

9.3.2008 / 17:51

בתום פגישה עם המתאם הביטחוני האמריקאי, אמרה שרת החוץ, כי "ישראל מחויבת לתת מענה לטרור וכל מו"מ מדיני יצטרך לתת מענה לכך"

שרת החוץ ציפי לבני נועדה אחר הצהרים (ראשון) עם המתאם הביטחוני האמריקאי הגנרל ג'ים ג'ונס. במהלך הפגישה סקרה לבני את אירועי השבוע האחרון בעזה, יהודה ושומרון וירושלים. לבני הדגישה בפני ג'ונס את השלכות המצב הביטחוני בעזה על צורכי הביטחון של ישראל ועל דרישותיה העתידיות גם ביחס ליהודה ושומרון. לדברי לבני, "המצב בעזה ופיגוע הטרור בירושלים מחזקים את חוסר האמון בתהליך המדיני. ישראל מחויבת לתת מענה לטרור וכל תהליך מדיני יצטרך לתת מענה חד משמעי לצורכי הביטחון".

שרת החוץ הוסיפה כי "עצם הקמתה של מדינה פלסטינית הוא לא המענה הביטחוני הנדרש. המענה הנדרש תלוי בקיומם של גורמים שלא רק רוצים לחיות בשלום עם ישראל, אלא גם יכולים להילחם בטרור ולהבטיח את מימושם של צורכי הביטחון שלנו. כל זאת לא רק לפני הקמת המדינה כי אם גם לאחר מכן".

השרה לבני תצא הלילה לסדרת פגישות מדיניות בארצות הברית. בין היתר תיפגש עם מקבילתה האמריקאית קונדוליסה רייס ועם סגן הנשיא דיק צ'ייני. במוקד השיחות יעמדו המשא ומתן עם הרשות הפלסטינית, התקפות הטרור על ישראל וסוגיית הגרעין האירני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully