וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אתם מזהים את גנבי הרכב בצילום?

נתיב נחמני

9.3.2008 / 17:46

בסרט מצלמת האבטחה נראים 2 חשודים מנסים לגנוב רכב אמש בגני תקווה. המשטרה מקווה להעזר בציבור על מנת לתפוס אותם

חטיבת דובר המשטרה

(צילום: משטרת ישראל)

משטרת מסובים מבקשת את עזרת הגולשים בחיפושיה אחר גנבי רכב. אתמול (שבת) בשעות הערב ניסו שני אלמונים לגנוב רכב שחנה ברחוב הגליל ביישוב גני תקווה. ניסיון הגניבה תועד במצלמות אבטחה ובסרטון נראה אחד הגנבים כשהוא מתקשה לחדור לרכב ולעזרתו נחלץ שותפו. לבסוף, משלא הצליחו עזבו השניים את המקום ללא הרכב.

אלו מכם שמזהים את החשודים שבתמונה ויכולים לסייע למשטרה בלכידת החשודים מתבקשים ליצור קשר עם משטרת תחנת מסובים בטלפון: 03-5384444 או 03-5384422.

בעקבות עליית מספרי מצלמות אבטחה המותקנות בקניונים, בבתי עסק קטנים ובכניסות לבתים פרטיים, עושה המשטרה שימוש רב בסרטונים המצולמים לצורך פענוח פשעים. במקביל, חלה עליה במספר המקרים בהם המשטרה פונה לציבור לעזרה בזיהוי החשודים. מגמה שמוכיחה את עצמה כיעילה ביותר.

לפני כחודש נתפס שודד קשישות, תושב אום אל פחם בן 47, לאחר שזוהה על ידי גולשים בצילומים שהפיצה המשטרה. האיש הודה בשני מקרי שוד ותקיפה בנסיבות מחמירות וטען כי התמכרותו לסמים הובילה אותו לביצוע העבירות.

שבוע לפניו, נעצר תושב ג'ת, בן 27, בחשד לשוד מזויין של פיצוצייה בתל אביב. גולשים שזיהו את השודד הביאו את זהותו לידיעת המשטרה ושלושה ימים לאחר הפרסום, הגיע החשוד לתחנת משטרת לב תל אביב והסגיר את עצמו לידי השוטרים.

שוטר משמר הגבול ששדד עשרת אלפים שקלים מסניף בנק "הפועלים" בקריית גת, נעצר גם הוא לפני כחודשיים לאחר שפניו נחשפו למצלמות. הפעם, סרטון מצלמת האבטחה הופץ כנוהל, והשוטר זוהה על ידי חבריו לתחנה.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully