וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מועצת גן יבנה מואשם בגניבה

נתיב נחמני

9.3.2008 / 15:47

לפני כ-3 שנים התפרסמה כתבה נגדו במקומון. ראש המועצה הורה לעובדיו להעלים את כל העותקים ורשם דו"חות פיקטיבים לעיתון

ראש מועצת גן יבנה אהרון דרור מואשם בגניבה, בדיית ראיות והפרת אמון לאחר שעל פי החשד הורה על גניבה של אלפי עותקים של מקומון שפרסם עליו כתבה שלילית. ביוני 2004 התפרסמה כתבה במקומון "השבוע" בדבר חשדות לכאורה נגד ראש המועצה. מהכתבה עלה כי דרור היה מעורב באופן לא תקין בפיטורי מנהלת בית ספר ביישוב, בעקבות סכסוך בינה לבין אישתו המועסקת כמורה בבית הספר.

בכתב האישום, שהגיש עו"ד יניב ואקי מפרקליטות מחוז מרכז לבית משפט השלום ברחובות, נטען כי בוקר לפני הפצת העיתון הורה דרור לעובד מועצה לגנוב את כל העותקים שיופצו למחרת לתושבים. עובד המועצה, בעזרת עובד נוסף, עשה כדברו ויחד הסתובבו השניים בין נקודות החלוקה בעיר ואספו את העותקים לרכבם.

במשך כל התהליך דיווחו העובדים לראש המועצה על התקדמותם באיסוף העיתונים ואף הגיעו לביתו והציגו בפניו את מלאי העותקים ברכבם. אז הורה להם דרור להשליך את רוב העיתונים הגנובים באזור התעשייה באשדוד.

נראה שדרור לא הסתפק בהעלמת הכתבה עליו וחיפש נקמה. על פי החשד, דרוד הורה לפזר חלק מהעיתונים כפסולת ברחובות המועצה, לצלם את הפסולת, ולרשום דו"חות פיקטיביים בגין "השלכת פסולת ברשות הרבים" לבעלי העיתון. כך, רשמו הפקחים 12 דו"חות שנשלחו עוד באותו היום למערכת העיתון. אם לא די בכך, לאחר שבהנהלת העיתון מיאנו לשלם את הדו"חות המפוברקים, הגיש בגין זאת שותפו של דרור לעבירה לכאורה כתב אישום נגד הנהלת המקומון לבית משפט השלום ברחובות.

שנה לאחר מכן, נכנס העובד אליו פנה ראש המועצה לתחנת המשטרה וסיפר לשוטרים על המקרה. אז, הגיע לביתו השותף השלישי לעבירה ואיים עליו שיחזור בו מעדותו, אחרת יורע לו ולאשתו המועסקת גם היא במועצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully