וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - ציפייה לשינוי

יאיר טריבלסקי

9.3.2008 / 11:53

טריבלסקי ניתח את מפת הכוכבים בשמים ומבשר על שינוי מגמה. האם האלימות תתפוגג ויגיעו ימים רגועים יותר?

כפי שלצערי חזיתי ופחדתי שיקרה, הרי שהשבוע הקודם היה ללא ספק אחד האלימים שידענו בזמן האחרון והוא הגיע לשיאו לקראת סוף השבוע, כאשר הגיעו לדיוקן שלוש זויות פעולה קשות: זוית העימות בין מרס לפלוטו, הצמידות בין ונוס לנפטון והצמידות בין השמש לאורנוס. זה התחיל באירועים בעזה, המשיך בפיצוץ הג'יפ הצבאי בגבול הרצועה, נמשך בפגיעה ישירה ופצועים בבית בשדרות והסתיים בפיגוע הראווה בישיבת "מרכז הרב" בירושלים. כל זה ועוד אירועים שהתרחשו בכבישים ובעולם, יצרו תמונת מצב אגרסיבית ואפילו אלימה.

כדאי לזכור גם שפיגוע הירי בישיבה הוא החמור ביותר שאירע בתחומי הקו הירוק מזה כשנתיים. אין ספק שזוית העימות בין פלוטו למרס, אחת האלימות ביותר שקיימות באסטרולוגיה, גבתה הפעם מחיר יקר וכדאי לזכור שלפעמים זויות כאלה רק פותחות מעגל אלים שממשיך מכוח עצמו לתוך מעגל נקמות החוזרות שוב ושוב משני הצדדים.

עם זאת, רצוי לזכור שהסבירות לפגישה בו זמנית בין שתי זויות עוצמתיות כמו זוית העימות בין מרס הערס האסרטיבי לבין דון פלוטו איש המאפייה ובין זוית הצמידות שמפגישה את התזזיתיות של לוחם הנינג'ה אורנוס עם השמש, הוד מעלתה מנהלת הקוסמוס שלנו, היא נדירה מאוד. אבל בקרוב נוכל לחזות גם בזוית הפעולה שבין השמש לפלוטו ומרס בו זמנית, גם היא לא שקטה בלשון המעטה, אבל שם אני מקווה שהדברים יהיו קלים יותר.

ומה מתרחש בכוכבים השבוע?

על פניו, העניינים אמורים להתחיל להירגע השבוע (שבין 9 ל-16 במרץ), אלא אם תימשך הפעילות המלחמתית בעקבות האירועים של השבוע הקודם. זוית העימות בין פלוטו למרס מתחילה להתפוגג, מרקורי וונוס עוברים למזל דגים והשמש עוברת למזל טלה – לא מעט אירועים לשבוע אחד, אבל ברובם הכיוון הוא חיובי ולאו דווקא אגרסיבי.

הקלה בעומס החום - זויות הפעולה בין מרס לפלוטו והצמידות בין השמש לאורנוס, עדיין מלוות אותנו בתחילת השבוע הזה, אבל לקראת סוף השבוע הן מתפוגגות סופית. לכן אמורה להיות הקלה בעומס החום, אלא אם יתחילו פעולות התגמול והנגד של מה שקרה בשבוע שעבר. מצד שני, בעוד כשבוע יכנסו לפעולה זויות אגרסיביות חדשות ויתכן שדווקא אז נראה המשכיות אגרסיבית מהסוג הזה. כך שאולי דווקא השבוע הזה ישמש גם לליקוק פצעים והחלמה זמנית. מי בעיקר יהנה מההקלה הזו השבוע? בעיקר מזלות טלה, מאזניים, עקרב, שור, אריה ודלי.

ונוס עוברת למזל דגים

מעברה של ונוס למזל דגים, אמור בדרך כלל להוות מעין צורך בהכרזה על הורדת מפלס האלימות באיזור. ונוס עוסקת בהתעלות מעל האגו ובהרבה נתינה. במיקום הזה מורידה ונוס את הבגדים היאפיים שלה, שמה את ה- 4X4 בחניון, לובשת חלוק מטפלים, עושה דיקור ושיאצו לאלה שנתפס להם הגב, מחלימה לבבות שבורים, מחזירה אהבות אבודות ובעיקר נותנת מעצמה וגורמת לנו להעניק הרבה יותר מעצמנו, לפעמים גם בלי לקבל תמורה. זהו מיקום נעים ואישי יותר, שבו אנו קצת מאבדים מהגבולות שלנו, מצבי הרוח שלנו נעים ימינה ושמאלה בצורה קיצונית ואנו מתאהבים עד הסוף או מרגישים דאון לא קטן ואיכשהו גם עלולים לאבד פה ושם את הראש אם לא ניזהר. מי בעיקר עשוי להיות מושפע ממעברה של ונוס שלנו? מזלות דגים, בתולה, שור ומאזניים.

מרקורי עובר למזל דגים

מרקורי מייצג את התקשורת שלנו. כשהיה בחודש הקודם במזל דלי היינו חברתיים וחבריים. כעת הופך מרקורי את התקשורת שלנו לרגשית ורגשנית, עדינה ובעיקר מעורפלת ולא ברורה. גם כאן מתחלפים להם מצבי הרוח במהירות ומשפיעים מאוד על התקשורת שלנו. אנו עשויים להיראות מתוקים ומעניקים ומיד לאחר מכן מרגישים שלא באמת אוהבים אותנו, מסתגרים בחדר, חושבים על משמעות החיים, מתקשרים לאיזה אקסית או אקס מיתולוגיים שפעם ממש אהבו אותנו ומנסים להחזיר מעט את הרגש הקדום ההוא.

כל טלפון חמוד מקפיץ את רמת האדרנלין, אבל אם הוא לא מגיע בזמן, מצב הרוח שוקע במהירות קיצונית. התקשורת לא ברורה, עמומה משהו, עם מסרים מעורפלים. תשובות כמו נראה.. יכול להיות.. יש מצב.. אני כבר אתקשר... מגיעות מימין או משמאל וקשה לדעת היכן אנחנו עומדים. מצד שני, זה בדיוק הזמן לברר דברים, לחפש שיחות עומק שיבהירו מי נגד מי ולמה, לנתח בקפדנות כל פעולה ולחכות בסבלנות שהמרקורי הזה כבר ימשיך הלאה, כדי שדברים יהיו ברורים יותר. מי בעיקר יושפע מהמרקורי הזה? מזלות תאומים, בתולה ודגים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה
המתחים נמצאים בירידה ונראה שלקראת סוף השבוע אפשר יהיה אולי לנשום קצת לרווחה. עם זאת, יש הרבה אקשן מסוכן בסביבה וכדאי לפעול בזהירות רבה.

שור
ונוס עוברת השבוע למזל דגים ותדגיש את כל מה שקשור לצד החברתי שלכם ושיתופי פעולה עם מוסדות וארגונים בחייכם. זמן לקולקטיב, שוורים.

תאומים
מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל דגים, הופך את החיים לרגשניים במיוחד, אבל אתכם – לאמביציוזיים לא פחות. קחו את העניינים לידיים והתחילו להשקיע בקריירה.

סרטן
כוכב מרס ששוהה עכשיו במזל שלכם מביא איתו הרבה אקשן וזה בדיוק הזמן להתחבר לאנרגיה המסעירה של מרס, להגדיר מטרות ולהסתער קדימה בעוז.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל דגים, אלמנט שישתנה בקרוב. מצבי הרוח עדיין לא יציבים ואיתם גם התוכניות שלכם. חכו בסבלנות, כי כאמור תיכף יגיע השינוי.

בתולה
זוגיות ומערכות יחסים יעמדו במרכז השבוע הזה. אתם עלולים להיות שלא במיטבכם השבוע מבחינה רגשית, אבל מעבר ונוס ומרקורי למזל דגים שממול, מצריך השקעה אמיתית ביחסים.

מאזניים
התחום המקצועי הופך למשמעותי יותר, מאזנאים. מעברם של ונוס שליטת המזל שלכם ומרקורי למזל דגים שם דגש על מחוייבויות ודגש מיוחד על ענייני בריאות. אל תסתגרו בבית.

עקרב
המתחים נמצאים סוף סוף בירידה וכבר אפשר לראות את האור בקצה המנהרה. זוית העימות שבין מרס לבין פלוטו שליט המזל שלכם מתפוגגת בהדרגה ואפשר להחזיר את החיוך.

קשת
מעברם של ונוס ומרקורי למזל דגים שם את הדגש מהשבוע והלאה על כל מה שקשור לענייני בית ומשפחה. זמן להשקעה ביתית אמיתית או למחשבה על מעבר דירה או בית.

גדי
התקשורת שלכם מקבלת עכשיו דגש מיוחד, עם מעברם של ונוס ומרקורי למזל דגים. הגיע הזמן לדבר על הדברים החשובים ובמקביל - לצאת למינון גבוה של פעילות פיזית וספורטיבית.

דלי
המתחים מתחילים לרדת סוף סוף ולקראת סוף השבוע גם חוזרת תחושת הבטחון. זמן טוב להגדיר מחדש מטרות בתחום המקצועי והאישי ולהתחיל לחפש דברים למימושן.

דגים
נראה שכל האקשן מתרכז מהשבוע במזל שלכם. השמש ואורנוס כבר נמצאים שם ומרקורי וונוס עוברים לשם – חשוב להגדיר מטלות באופן מדויק כדי שלא לערבב דברים ולירות לעצמכם ברגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully