וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איפה נשמע שיתלו דגלי אויב בבירה?"

פנחס וולף ספי קרופסקי ושולמית אביצור

8.3.2008 / 20:14

נתניהו: הממשלה גילתה חולשה והססנות בטיפול בסוכת האבלים של המחבל. ארדן: לפרק את הסוכה. ירדן אסרה על הקמת סוכה דומה

"הממשלה מגלה חולשה והססנות, שבין השאר באים לידי ביטוי באופן הטיפול בסוכת האבלים של המחבל בירושלים". כך אמר הערב (שבת) יו"ר האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו (ליכוד).

לדבריו, הממשלה הייתה צריכה להורות באופן מיידי על הסרת דגלי חמאס וחיזבאללה מסוכת האבלים שהקימו בני משפחתו של עלא הישאם אבו דהים, המחבל שביצע את הפיגוע בישיבת מרכז הרב. "איפה נשמע שיתלו דגלי אויב בבירה, קל וחומר כשדגלים אלו מפארים רוצח נתעב?", הוסיף נתניהו.

חבר הכנסת גלעד ארדן (ליכוד) פנה הערב למפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי לוי, ולשר לביטחון הפנים אבי דיכטר בדרישה לפרק את סוכת האבלים של משפחת המחבל לדבריו, "לא ייתכן שממשלת ישראל תאפשר לחלוק כבוד בשטחה לרוצח שפל ובזוי ולעטר כבוד זה בדגלי חמאס וחיזבאללה, הקוראים להשמדתה".

בירדן אסרו על הקמת סוכת אבלים

מוקדם יותר דווח, כי השלטונות הירדנים מונעים מקרובי משפחתו של המחבל עלא הישאם אבו דהים, להקים סוכת אבלים בביתם שבמערב הבירה עמאן.

דודו של המחבל, מוחמד קאסם אבו דהים, סיפר לאתר האינטרנט של רשת אל ג'זירה, כי קרובי המשפחה רצו להקים סוכת אבלים ליד ביתם, אך כוחות הביטחון הירדנים מנעו זאת מהם. "כוחות הביטחון באו וביקשו מאיתנו לפרק את הסוכה ששימשה אותנו לקבלת פני האבלים", אמר הדוד המופתע, "קציני המשטרה מסרו לנו שזוהי החלטתו של מושל הבירה".

עוד סיפר אבו דהים כי כוחות הביטחון מונעים ממנחמים להגיע אל בית המשפחה, ואף מחרימים את תעודות הזהות של אלה המנסים להגיע. באל ג'זירה ציינו כי זהו איננו צעד מקובל, וכי בדרך כלל הירדנים אינם מונעים הקמת סוכות אבלים בידי משפחות של מחבלים פלסטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully