וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה מוריד את הכפפות מול הילרי

7.3.2008 / 19:16

לאחר ההפסדים בטקסס ובאוהיו, החליט הסנטור מאילינוי לפתוח בקמפיין שלילי נגד הילרי. "קלינטון מתנהגת בדיוק כמו רפובליקני"

הסנטור ברק אובמה החליט להסיר את הכפפות מול הילרי קלינטון ולגמול לה בקמפיין שלילי משלו. אחד מעוזריו הקרובים של אובמה השיק את הטקטיקה החדשה ואמר כי "מדיניות החוץ של קלינטון תהיה בסך הכל המשך ישר של מדיניותו הכושלת של ג'ורג' בוש". לדבריו, "קלינטון חושבת שכדי לנצח את ג'ון מקיין (מועמד המפלגה הרפובליקנית), היא צריכה לדבר בדיוק כמוהו, להתנהג כמוהו ולהצביע כמוהו בסוגיות של ביטחון לאומי".

פרשנים מעריכים כי במטה של אובמה החליטו על אימוץ הטקטיקה החדשה לאחר שהקמפיין השלילי בו נקטה קלינטון הכריע את הכף בבחירות באוהיו ובטקסס. אחת ממודעות התעמולה הזכורות שבהן השתמשה קלינטון הציגה תסריט בו מצלצל הטלפון בבית הלבן לפנות בוקר בעניין ביטחוני דחוף. על רקע צילצולי הטלפון נראית הילרי קלינטון נחושה ורצינית, לעומת אובמה שנראה רוקד ונשאלת השאלה: "מי הייתם רוצים שיענה לטלפון?".

עם זאת, נראה כי יש במטה הבחירות של אובמה מי שהחליטו לקחת את הטקטיקה החדשה צעד אחד קדימה. סמנתה פאואר, עוזרת בכירה לסנטור מאילינוי, נאלצה להתפטר הערב מתפקידה לאחר שכינתה בראיון לעיתון בריטי את הילרי כ"מפלצת".

במטה הבחירות של קלינטון לא נשארו חייבים ואמרו בתגובה כי "עיוות דמותה של הילרי לא ישנה את הספקות שקיימים בלב הבוחרים באשר למוכנותו של אובמה לתפקד כמפקד העליון של הצבא בארה"ב". יש להזכיר כי רק לפני יומיים רמזה קלינטון כי היא מוכנה לרוץ לתפקיד הנשיא, לצידו של אובמה כסגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully