וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לגרום לפלסטינים בסג'עיה להיות מבוהלים"

יהושע בריינר

6.3.2008 / 18:59

בביקור באשקלון קרא מופז לפעול באופן נחרץ ומתמשך עד למיטוט חמאס. "אין הפסקת אש כשרבע מיליון תושבים מאוימים במגה טרור"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף. עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

"חייבים לפעול כך שהפלסטינים ברחובות סג'עיה וג'בליה יהיו מבוהלים, ולא שתושבי אשקלון ושדרות יחששו מפעולות טרור", כך אמר היום (חמישי) שר התחבורה שאול מופז בביקור באשקלון. מופז האשים את חמאס בהטמנת מטען הצד הבוקר, שמפיצוצו נהרג חייל ושלושה נפצעו.

"מאז שחמאס השתלט על הרצועה, הוא הכתובת המרכזית לכל פיגוע טרור, והוא גם הכתובת לארועים האחרונים. ההחלטה שישראל חייבת לקבל על עצמה היא למוטט את חמאס", קבע מופז. "יש לנו ניסיון מהעבר כיצד לגרום לחמאס להבין שלא כדאי לו להתמודד מולנו בטרור. יש לפעול ללא הפסקות ובאופן נחרץ ומתמשך. אין לי ספק, שאם נעשה כך תוך מספר חודשים נביא להתמוטטות חמאס".

בנוגע לדיווחים על הפסקת אש, אמר מופז כי "אין הפסקת אש כשרבע מיליון תושבים מאוימים במגה טרור. הרי כל מדינה אחרת היתה פועלת באופן יותר נחרץ. אסור לנו להתייחס למגעים להפסקת אש כל עוד בסיבוב הזה ישנן רקטות המאיימות על התושבים".

מופז הוסיף, כי "צה"ל יודע לבצע את משימותיו והוא גם יודע איך למוטט את חמאס. עכשיו רק צריך להכתיב לו את המה, והמה הזה ימוטט את חמאס". השר מופז נפגש עם ראש עיריית אשקלון רוני מהצרי, וערך סיור באתרי נפילות הרקטות ובמרינה בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully