וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר לאם ובתה שהזמינו את רצח הבעל

נתיב נחמני

6.3.2008 / 16:27

על פי החשד בעלה של הבת נהג להתעלל באשתו ובילדיהם. השופטים: "גם במקרים כואבים אין להשלים עם לקיחת החוק לידיים"

18 חודשי מאסר בפועל נגזרו היום על אם שהזמינה את רצח בעלה של ביתה. על הבת נגזרו 8 חודשי מאסר בפועל. הרצח הוזמן על רקע מסכת התעללות ארוכה שלכאורה ביצע הבעל באשתו ובילדיהם, ואשר בגנה עומד נגדו כתב אישום.

על פי החשד הבת ספגה את האלימות מבעלה במשך שנים רבות אך נמנעה מלהתלונן מתוך דאגה לילדיה ורצון לשמור על שלמות התא המשפחתי. גם המשפחה שמרה על קשר השתיקה, עד שלבסוף החליטו האם ובתה להזמין את רצח הבעל.

על פי ההרשעה, לפני כחצי שנה הזמינה האם קבלן שיפוצים פלסטיני לביתה שברחובות. הקבלן הגיע עם חברו האני סלימאן. שבוע לאחר מכן יצרה האם קשר עם סלימאן ובקשה ממנו לרצוח את בעלה של בתה כיוון "שהוא עושה לה הרבה בעיות". השניים הסכימו על מחיר ובאישור הבת חתמו את העסקה.

סלימאן יצר קשר עם המשטרה ודיווח על האירוע. בהוראת המשטרה חבר סלימאן לסוכן סמוי והשניים פגשו את המורשעות ואמרו להן כי הם יחטפו את הבעל לשטחי הרשות הפלסטינית, שם ירצחו אותו וישלחו להן תמונות שיוכיחו את ביצוע המשימה. לאחר מספר ימים דיווחו השניים לנאשמות כי המשימה בוצעה וסוכם כי יגיעו לקבל את התשלום. באותו היום נעצרו האם ובתה.

"גם במקרים קשים וכואבים אין להשלים בשום אופן עם לקיחת החוק לידיים" סיכמו שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב. "יהיו מעשי העבריין אלימים ככל שיהיו, מלאכת הדין שמורה לבית המשפט". במסגרת הסדר טיעון הורשעו השתיים בניסיון לשידול לרצח. בנוסף לעונשי המאסר בפועל נגזרה על האם שנת מאסר על תנאי למשך שלוש שנים ועל בתה נגזרו שמונה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully