וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוץ בטיימס סקוור נגרם ממטען קטן

שי אילן

6.3.2008 / 16:06

מחקירה ראשונית של הפיצוץ הקל שנשמע בכיכר עולה כי לא מדובר בפיגוע. על פי דיווח, פצצה קטנה הושלכה למרכז גיוס מקומי

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: יאיר דניאל)

פיצוץ קל נשמע במרכז גיוס בטיימס סקוור שבניו יורק, בשעות הבוקר המוקדמות לפי השעון המקומי, כך דווח ברשתות הטלוויזיה האמריקאיות. על פי הדיווחים בתקשורת, הפיצוץ נגרם על ידי מטען קטן. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. המשטרה חוקרת כעת את סיבת הפיצוץ.

לפי דיווח המשרד לביטחון פנים, התקרית אינה מהווה איום על ארצות הברית. דוברת המשרד לורה קינר מסרה כי ה-FBI מעורב בחקירה. כשנשאלה האם סיבת הפיצוץ היא על רקע טרוריסטי, אמרה קינר כי החקירה נמצאת בשלבים מוקדמים עדיין, אך ככל הנראה אין סיבה להאמין כי קיים איום מיידי לארצות הברית.

ראש העיר של ניו יורק מייקל בלומברג אמר במסיבת עיתונאים כי לשכת הגיוס היא יעד הפיגוע וכי המשטרה עושה כל שביכולתה על מנת להגן על תושבי העיר.

על פי אחד הדיווחים, פצצה קטנה הושלכה אל הבניין ושברה את החלון. מהמשטרה נמסר כי נזק מועט נגרם לדלת הבניין. לפי דיווח של עד ראיה, רוכב אופניים שהתנהג באופן חשוד נצפה במקום בעת הפיצוץ.

נינו רייס, עד ראייה בן 26, סיפר כי בדיוק פתח את דוכן הקפה שלו בשעה שנשמע הפיצוץ. לטענתו, עשן אדום עלה מהמקום שהלך והפך לשחור. הוא הצליח להבחין בכשלושה או ארבעה בני אדם נמלטים מהמקום.

המשטרה המקומית סגרה את האזור בין רחוב 42 לרחוב 44, באזור ההומה ביותר בניו יורק, כדי לחקור את סיבת האירוע. היא הודיעה כי הרחובות יישארו סגורים עד לסיום החקירה. על פי דיווחים אחרים, תנועת הרכבות למקום הופסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully