וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נכנס לכפר פלסטיני ונורה

יהושע בריינר וגידי ויניש

5.3.2008 / 19:17

הישראלי נכנס לכפר אידנא סמוך לחברון על מנת למכור את מכוניתו, ונפצע בינוני בקרב יריות. לפי דיווחים, פלסטיני נהרג באירוע

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

אזרח ישראלי כבן 30 נפצע הערב (רביעי) באורח בינוני עד קשה מירי בכפר אידנא הסמוך לחברון. צוות מגן דוד אדום טיפל בפצוע הסובל מפצעי ירי בבטנו, ומסוק פינה אותו לבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים.

מדיווחים ראשוניים עולה, כי הישראלי נכנס לכפר, הנמצא בשטח B, על מנת למכור את מכוניתו. ככל הנראה, הוא נקלע לוויכוח על רקע עסקת המכירה, ובמהלך הוויכוח התפתח קרב יריות בינו לפלסטינים, שכתוצאה ממנו נפצע. מיד לאחר מכן, הישראלי הצליח להגיע בכוחות עצמו למחסום תרקומיא, שם טופל. סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" דיווחה, כי מהיריות נהרג אחד מתושבי הכפר, ותושב נוסף נפצע.

קצין הביטחון של חברון אליהו ליבמן סיפר לוואלה! חדשות, כי שוחח עם הפצוע, שטען כי נכנס לכפר על מנת למכור את רכבו ונפצע כשנקלע לקרב חמולות בכפר.

צה"ל הזהיר מכניסה לאזור B

בפיקוד מרכז הזהירו בימים האחרונים כי ארגוני הטרור הפלסטינים ינסו לפגוע באזרחים ישראלים ביהודה ושומרון, על רקע ההסלמה ברצועת עזה. בימים האחרונים נרשמה עלייה חדה בהפרות הסדר ובידויי האבנים בגדה המערבית. לפני יומיים נפצעו 20 פלסטינים מאש צה"ל בהפגנה שהתקיימה בחברון.

בהערכות מצב שהתקיימו בפיקוד עלה החשש כי הארגונים ינסו לפגוע באזרחים ישראלים שיכנסו לשטחי A, הנמצאים בשליטה פלסטינית מלאה. בעקבות כך שבו והדגישו בפיקוד, כי על פי צו האלוף גדי שמני, חל איסור מוחלט על ישראלים להיכנס לשטחים הללו, וכן כי הכניסה לשטחי B מסוכנת ואינה מומלצת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully