וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עין תחת עין וטיל תחת טיל

יהושע בריינר

5.3.2008 / 17:44

תושב אשקלון פיתח טיל בקוטר 200 מ"מ והתכוון לשגרו לעזה. המשטרה סיכלה את תכניתו והחרימה את הטיל. "הלוואי שהיו עוד משוגעים כמוני"

שי מכלוף

צילום: שי מכלוף עריכת וידאו: נועם ורטהיים

משה ניסימפור תושב אשקלון החליט, כי בהעדר מענה הולם של הממשלה לירי הקטיושות על העיר, עליו לקחת את העניינים לידיים. ניסימפור, פיתח טיל בליסטי בגודל 200 מילימטרים והתכוון לשגרו היום (שלישי) אחר הצהרים מבניין עיריית אשקלון לכיוון רצועת עזה.

לדברי ניסימפור, קבוצה של תושבי אשקלון שהתגבשה בעיר, קיבלה החלטה למגר את תופעת ירי הטילים. "הגיע העת שהעולם יבין שחיי התושבים במדינת ישראל אינם הפקר", ציין. "מהיום והלאה מכל מקום שירו טילים לעבר שטחה הריבוני של ישראל, נדאג להחזיר את המדינה היורה לתקופת האבן והחושך".

"לצערי זו השפה היחידה שהפלסטינים מבינים, ורק בשפה הזו נדבר איתם", אמר ניסימפור. לדבריו, "אני בקשרי ידידות עם פלסטינים רבים החיים בעזה כבני ערובה של חמאס וברגע שנמגר את תופעת הירי גם תושבי הרצועה יחיו בשקט".

המשטרה הגיעה למקום ומנעה מבעדו של ניסימפור לשגר את הטיל. במקום התקהלו עשרות אנשים שמחו על התנהלות הממשלה. התושבים קראו לשגר את הטיל אם ראש הממשלה לא יכריז על פתרון לבעיית הירי של חמאס על ישראל. ההתקהלות פוזרה על ידי המשטרה לא לפני שניסימפור אמר: "הלוואי שבישראל היו עוד משוגעים כמוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully