וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלי חומש: המשטרה פועלת באלימות נגדנו

פנחס וולף ונתיב נחמני

5.3.2008 / 17:00

מדיווחים עולה כי הבוקר הגיעו שוטרים להתנחלות שפונתה במהלך ההתנתקות והשחיתו ציוד רב של היושבים במקום בניגוד לחוק

בלשים של המשטרה הגיעו אמש לישוב חומש שפונה במסגרת תכנית ההתנתקות וביצעו חיפושים במגורי המתנחלים שיושבים שם מזה שמונה חודשים. לטענת המתנחלים, הבלשים פעלו תוך איומים, אלימות והטרדות. היום, שבה המשטרה למקום, אולם המתנחלים הספיקו להסתתר לפני השוטרים הבחינו בהם. מדיווחים שהגיעו מהמקום עולה, כי השוטרים שברו תנור נפט וגזיה, ששימשו לחימום. המתנחלים טוענים עוד, כי השוטרים השחיתו ציוד ושפכו את הנפט שיועד לתנור בישול שהיה במקום.

לטענת המתנחלים, לפני חודש וחצי, שוטרים וחיילים הגיעו בשבת לחומש ולקחו את ציוד ומזון. בנוסף, בליל שבת האחרון, שוטרי מג"ב לקחו מהמתנחלים מזון של שבת לבסיס חטיבת בנימין. האוכל הושב רק לאחר שתושבי המקום הגיעו לבסיס.

ממשטרת מחוז ש"י נמסר בתגובה, כי "השהיה בחומש מנוגדת לחוק". אולם "יש להפנות למחלקה לחקירות שוטרים אשר תבדוק את הטענות ואנו נפעל על פי ממצאיה".

מטה "חומש תחילה" אמר בתגובה לתקרית, כי "כנראה שלמישהו בממשלה או במשטרה השתחרר איזה בורג". לדבריהם, "התגובה הציונית ההולמת של משטרת ישראל לירי הטילים הבלתי פוסק על אזור הדרום, היא להטריד בעבריינות את החלוצים הגרים בחומש כבר כמעט שמונה חודשים. עוד אמרו, כי "ההפניה האוטומטית של דוברי המשטרה למח"ש לא רצינית ומתחמקת. הגיע הזמן שבמקום להשקיע ביח"צנות ריקה, תשקיע המשטרה באכיפת החוק על שוטריה ותחדל מלהיות משטרה פוליטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully