וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי איתם: "לגרש את הח"כים הערבים לעזה"

פנחס וולף

5.3.2008 / 12:50

בדיון בכנסת קרא איתם: "שם עמכם נלחם בנו, לשם אתם שייכים". גם טיבי נשא דברים: "בראש ישראל ביתנו עומד מהגר פשיסט"

מערכת וואלה!

(צילום: נטע גרנות, עריכת וידאו: ענת ברק)

ח"כ אפי איתם (איחוד לאומי-מפד"ל) קרא לגרש לעזה את הח"כים הערבים ואת משתתפי ההפגנה שהתקיימה באום אל פאחם אתמול (שלישי). במהלך דיון במליאת הכנסת, אמר איתם כי חברי הכנסת הערבים מתסיסים את הציבור הערבי. "יבוא יום ונגרש אתכם גם מהבית (הכנסת), וגם מהבית הלאומי. שם עמכם נלחם בנו, לשם אתם שייכים", אמר איתם.

ח"כ ג'מאל זחאלקה (בל"ד) התרעם על הדברים והחל לקרוא לעבר איתם: "מי אתה בכלל, אפס אפסים אתה, צריך לסתום לו את הפה". יו"ר הישיבה, ח"כ עתניאל שנלר (קדימה) קרא את זחאלקה לסדר שלוש פעמים, ולאחר מכן הורה להוציאו מהמליאה.

אלפי בני אדם השתתפו בהפגנת המחאה אתמול נגד פעילות צה"ל ברצועת עזה. המפגינים צעדו תוך שהם צועקים קריאות נגד ישראל ונושאים תמונות של ילדים פלסטינים שנהרגו מאש צה"ל ודגלי חמאס. המפגינים קראו, בין היתר, "ברוח ובדם נפדה את השאהידים". בתום ההפגנה נרשמו כמה מקרים של יידוי אבנים בצומת אום אל פאחם. המשטרה עצרה שני חשודים ביידוי.

"אין מה להשוות ל-120 הרוגים"

כשעתיים לאחר נאומו של איתם עלה לדוכן ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) ודיבר על המצב בעזה. "אין מה להשוות בין הרוג אחד ל-120 הרוגים, זה פשע מלחמה", אמר טיבי. לאחר מכן פנה לחברי הכנסת מטעם ישראל ביתנו: "אתם מפלגה פשיסטית ישראלית, שהאדרנלין עולה להם כשהם רואים גופה של פלסטיני. אני מרגיש בוז עמוק כלפי מפלגה שבראשה עומד מהגר פשיסט".

ח"כ דוד רותם, חבר המפלגה קרא בתגובה: "אתה בוגד במדינה שלך, אתה רוצה אותנו בים, אבל זה לא יילך לך. אתם חבורת בוגדים שדרכם לא תצלח".

עם תום הזמן שהוקצה לנאום, קרא ח"כ שנלר לטיבי לפנות את הדוכן. טיבי סרב לרדת, ושנלר קרא אותו לסדר בעודו על הדוכן. טיבי סרב לבקשה: "אתה צריך להוציא את החברים שלך, אתה לא רשאי לקרוא לסדר את מי שנמצא על הדוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully